آرشیو چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۸
ورزش
۱۶

سرپرست تیم ملی والیبال: طلای بازی های آسیایی و فینال لیگ جهانی را می خواهیم

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال.کسی که همه ملی پوشان ارتباط خوبی با او دارند و یک جورهایی پدر معنوی آنها به حساب می آید. با او تماس گرفتیم تا درباره سالی که برای والیبال گذشت، حرف بزنیم.

اتفاق خوبی که امسال افتاد این بود که موفق شدیم اولین مدال جهانی را در والیبال کسب کنیم.

جدا از این اتفاق ما در جمع سه تیم برتر والیبال هم قرار گرفتیم. این افتخاری بود که جایش در ویترین والیبال خالی بود.

امسال مثل سال های قبل دوباره تنش های زیادی در لیگ برتر دیده شد. هر سال همین اتفاق ها و درگیری ها رخ می دهد.

ببینید حاشیه بوده و نمی شود آن را کتمان کرد. ما همه تلاش خودمان را کرده ایم و تا جایی که امکانش بوده نقاط ضعف را برطرف کرده ایم. هر سال هدف همین بوده است. خودمان می دانیم اشکالاتی هست، اما هر سال بهتر و بهتر می شود.

پیش بینی شما از سال 97 چیست؟ والیبال ما می تواند روزهای خوبش را تجربه کند؟

نکته ای که اهمیت دارد این است که ما بازی های آسیایی را در پیش داریم. یکی از اهداف ما کسب مدال طلا در این رقابت هاست. مسابقات قهرمانی جهان را هم در پیش داریم و امید زیادی داریم که بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، اما مهم ترین هدف ما حضور در فینال لیگ جهانی والیبال است. بسیار امیدوارانه در مسابقات شرکت خواهیم کرد و تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا به اهداف خود دست یابیم. ورزشکاران ما تمام تلاش خود را انجام می دهند تا از نظر جسمی و فکری برای رقابت های سال آینده آماده شوند.

به عنوان سوال آخر درباره خداحافظی عادل غلامی حرف و حدیث های زیادی شنیده می شود.

عادل غلامی قبل از آن که فهرست تیم ملی به فدراسیون اعلام شود، نزد سرمربی تیم ملی، ایگور کولاکوویچ رفت و خواهش کرد اگر در فهرست قرار دارد، با توجه به مشکلات شخصی اش از فهرست خارج شود. این بازیکن اعلام کرد پس از حل مسائلش در صورت صلاحدید کادر فنی به تیم ملی اضافه شود که این موضوع مورد موافقت سرمربی تیم ملی نیز قرار گرفت.