آرشیو چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۸
ورزش
۱۶

داورزنی: در کار خادم دخالت نکرده ایم

محمدرضا داورزنی، معاونت وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با سایت این وزارتخانه درباره وقایع اخیر کشتی و میزان حمایت وزارت ورزش و جوانان از رشته ورزشی اول کشور به سوالاتی پاسخ دادکه مهم ترین بخش های آن در ادامه می آید:بیشترین حمایت وزیر ورزش و جوانان از کشتی در دو سال اخیر اتفاق افتاده است. برای ما این ادبیات جای سوال دارد؛ چراکه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش در همه مسابقات بین المللی و رسمی کشتی که در کشور برگزار می شود، حضور داشته و حتی مسابقاتی بوده که مسئولان فدراسیون نبوده اند اما وزیر ورزش و جوانان حاضر شده است.

اگر در هر رشته ای ضعفی وجود دارد و نتایج آن چیزی نیست که مردم انتظار دارند، بلافاصله نمایندگان مردم از وزیر سوال می کنند. نمونه اش هم نتایج اخیر کشتی است که برای مجلس و ما نسبت به چگونگی حضور کشتی در جاکارتا و المپیک 2020 دغدغه ایجاد شده است. بر همین اساس سیاست کلی وزارت این است که از برنامه های فدراسیون کشتی حمایت صد درصدی صورت گیرد و شرایط به گونه ای باشد که برنامه های تدوین شده فدراسیون برای برگزاری مسابقات پیش رو، اردوهای تدارکاتی و... سفت و سخت دنبال شود. در حال حاضر زمان بی ثباتی در کشور و زمان حاشیه در کشتی نیست. همه باید کمک کنیم تا آرامش، انسجام و وحدت در درون خانواده کشتی حفظ و تعامل با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تقویت شود.

خادم اختیار تام دارد و تمام تصمیماتی راکه شورای فنی کشتی و فدراسیون گرفته همیشه مورد حمایت وزارت بوده است. سیاست کلی وزارت ورزش و جوانان نه برای کشتی بلکه برای همه رشته ها حمایتی بوده و البته عدم دخالت در بحث های فنی. اما همواره نظارت داشته، چرا که باید پاسخگو باشد.