آرشیو چهار‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۸
ورزش
۱۸

تیم برانکو با برد سال را به پایان برد

زردی الوصل از آنها، سرخی پرسپولیس از ما

آخرین بازی سال 96 برای پرسپولیس، برد شیرین دیگری در کارنامه این تیم رقم زد تا قرمزها با پیروزی یک بر صفر مقابل الوصل، گامی دیگر به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک تر شوند.

این برد درحالی برای قرمزپوشان به دست آمد که هفته چهارم برای سه نماینده دیگر ایران هفته خوبی نبود و آنها با کسب 2 تساوی و یک شکست، فقط 2 امتیاز از بازیهای آسیایی شان دشت کرده بودند. برانکو در این بازی هم گادوین منشا را روی نیمکت گذاشت و ترجیح داد همچون هفته های گذشته محسن مسلمان را نیز در کنار دست خودش روی نیمکت بنشاند. با این حال مصدومیت وحید امیری، باعث شد منشا در همان نیمه اول به زمین بیاید. پاقدم این مهاجم نیجریه ای اتفاقا خوب بود برای قرمزها به طوری که درست چند ثانیه پس از این تعویض اجباری، پرسپولیس با ضربه سر کمال کامیابی نیا، تک گل 3 امتیازی این بازی را جشن گرفت. با این برد پرسپولیس 9 امتیازی شد تا همچنان در کورس رقابت برای صدرنشینی باقی بماند. البته قرمزها صدر جدول را در پایان هفته چهارم از دست دادند چراکه السد در بازی همزمان با 4 گل مقابل نسف قارشی ازبکستان به پیروزی رسید تا به لطف پیروزی مقابل پرسپولیس در بازی مستقیم، با 9 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

توقف تراکتورسازی در تبریز

بعد از فرصت سوزی استقلال در حضور یکصد هزار تماشاگر آبی پوش، تراکتورسازی هم در حضور 50 هزار تماشاگر تبریزی، نتوانست از فرصت میزبانی به خوبی بهره ببرد و در مقابل تیم الجزیره امارات با تساوی 1-1 متوقف شد. شاگردان ساغلام در این بازی شایسته برد بودند و موقعیت های زیادی را از دست دادند اما در نهایت با گلی که فرزاد حاتمی در دقیقه 78 به ثمر رساند به حداقل امتیاز این بازی خانگی بسنده کردند تا همچنان با 2 امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار بگیرد. تراکتورسازی حالا برای صعود به هر 6 امتیاز باقیمانده نیاز دارد و باید علاوه بر آن منتظر اما و اگرهای دیگری هم باشد.