آرشیو چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۸
هفت هنر
۹

بسته خبری

حجت الاسلام محمود متوسل مدیر مرکز فرهنگی درس هایی از قرآن گفت: نسخه جدید ترجمه و تفسیر قرآن تک جلدی حجت الاسلام قرائتی بعد از 5/1 سال تلاش بازنگری و با ویژگی های جدید به چاپ رسید که سال آینده در نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی خواهد شد.

جشنواره مردمی فیلم عمار در چهارمین دوره اکران های خود در غزه فلسطین، تعدادی از آثار سینمای انقلاب را برای مردم در محاصره این منطقه به نمایش می گذارد و در ان «یتیم خانه ایران» و «فرشتگان قصاب» اکران می شوند.

نمایش «مرثیه ای برای دختر» از پانزدهم فروردین ماه به کارگردانی مازیار دولتشاهی به تماشاخانه پالیز می رود.

محمد عظیمی شاعر، ادیب و پژوهشگر خراسانی پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری در سن 76 سالگی از دنیا رفت. خاک سپاری این شاعر فردا پس از تشییع در مقبره الشعرای شهر طوس در جوار آرامگاه فردوسی انجام خواهد شد.

در آستانه فرارسیدن بهار و نوروز، فارسی آموزان دانشگاه بلگراد با آیین های گرامیداشت بهار و نوروز آشنا شدند و با خواندن شعرهایی از شاعران ایرانی به استقبال بهار رفتند.

برنامه بزرگداشت لوون هفتوان را با نمایش فیلم «کوپال» ساخته کاظم ملایی در روز 18 مارس برابر با 27 اسفند در سینما ریجنت تورنتو برگزار خواهد کرد.

کتابی با عنوان «اسناد تاریخ دانشگاه تهران؛ موجود در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه» منتشر شد. این کتاب به هشت بخش تقسیم شده است و هر بخش نیز دارای چندین قسمت است. شیوه ارائه اسناد در هر قسمت بر اساس ترتیب تاریخی است به استثنای اساسنامه ها که به ترتیب حروف الفبا تنظیم شده است.