آرشیو چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۸
ایران
۱۵

اعزام 1347 گروه جهادی به مناطق محروم کشور در نوروز 97

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور، از اعزام 1347 گروه جهادی به مناطق محروم کشور طی نوروز 97 خبر داد که از این تعداد 500 گروه به نقاط زلزله زده کرمانشاه اعزام می شوند.

به گزارش مهر، فرشاد عالی روز گذشته با بیان این که حجم زیادی از اعزام های سال 97 به مناطق زلزله زده و محروم استان کرمانشاه است، به ثبت نام 500 خانواده برای فعالیت در یک گروه جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: قرار است هر کدام از این خانواده ها در کنار یک خانواده حضور پیدا کرده و به آنها خدمات رسانی کنند. عالی همچنین از ساخت 600 خانه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای تحت پوششان بهزیستی در این مناطق خبر داد و گفت: این خانه ها با حضور گروه های جهادی ساخته شده و کار ساختشان از 20 روز پیش آغاز شده است.

مدیر فرهنگی بسیج سازندگی کشور، هزینه ساخت هر خانه را 55 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: علاوه بر مشارکت رایگان افراد در قالب اردوهای جهادی، برای ساخت این خانه ها مبلغ ده میلیون تومان هم توسط بسیج سازندگی و به عنوان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

وی با بیان این که آغاز اعزام اردوهای جهادی نوروزی به سراسر کشور از ده روز پیش آغاز شده و تا 20 فروردین 97 ادامه دارد، افزود: کسانی که مایل به خدمت رسانی به مردم مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی هستند، می توانند با مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج نسبت به ثبت نام اقدام کنند.