آرشیو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۹۱۹۳
ورزش
۱۱

قلعه نویی: امیدوارم به استقلال نخوریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با تکذیب خبر مذاکره اش با سپاهان، به رویارویی احتمالی با استقلال درلیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. قلعه نویی درآستانه بازی با لوکوموتیوگفت: برای این بازی دو دیدگاه داریم. دیدگاه اول این است که گل نخوریم و بعد به پیروزی برسیم. برای مساوی به ازبکستان نمی رویم. وی تاکید کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد. مقابل الدحیل هم بازی خوبی انجام دادیم. امسال ذوب آهن مظلوم است؛ هم به خاطر اشتباهات داوری لیگ برتر و هم به خاطر اشتباهات داوری درآسیا. خوشحالم که داوراین مسابقه از شرق آسیاست. لوکوموتیورا هم آنالیزکرده ایم. تیم بسیار خوبی است ولی امیدوارم دست پر برگردیم.سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: درهرصورت باید ورزش و فوتبال را فرصت بدانیم. در یکسال گذشته این اتفاق افتاده است. درآمدزایی برای استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی به این تیم ها کمک کرده است. پول نه فقط در فوتبال بلکه روی کل زندگی افراد تاثیرمی گذارد.وی خاطرنشان کرد: وجدانا هیچ تیمی با من صحبت نکرده است. من هم با هیچ تیمی صحبت نکرده ام.

تمام فکروذکرم این است که چند بازی به خیر بگذرد. ولی هر مربی آرزو دارد مربی سپاهان باشد. من آنجا دو سال کار کرده ام. من که مربی کوچکی هستم ولی مربیان بزرگ هم آرزو دارند درسپاهان کارکنند.قلعه نویی گفت: تیم های شهرستانی مظلوم هستند. اگر یک تیم شهرستانی سه امتیاز می گیرد معادل 6 امتیاز برایش زحمت

می کشد. باید بهای بیشتری به تیم های شهرستانی داده شود. قلعه نویی درباره احتمال تقابل با استقلال درمرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: دوست نداریم دو تیم ایرانی با هم بازی کنند. اگرهم بخوریم که مجبوریم و نمی شود کاری کرد اما خوب است به استقلال نخوریم.