آرشیو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۹۱۹۳
ورزش
۱۱

گوناگون

جهانگیری به نقره رسید

روز نخست ازرقابت های بین المللی جودوی ازبکستان دررده جوانان با کسب یک نشان نقره برای تیم بانوان ایران توسط شیوا جهانگیری همراه بود.

تبریز، میزبان لیگ جهانی

نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته از30 فروردین به میزبانی تبریزبرگزارمی شود و تیم ایران دراولین دیدار خود به مصاف تیم روسیه خواهد رفت.این رقابت ها با حضور تیم های ایران، اوکراین، آلمان، روسیه، آمریکا و بوسنی به میزبانی تبریز برگزار می شود.

شمشیربازی در جام جهانی

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابردرراستای آماده‎سازی برای حضور در بازی‎های آسیایی، اردیبهشت‎ماه در رقابت‎های جایزه بزرگ مسکو و جام جهانی مادرید شرکت می‎کند.

آینده سازان کشتی در اردو

مرحله جدید اردوی تیم کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در رقابت های آسیایی ازبکستان به عنوان گزینشی المپیک، قهرمانی جهان در کرواسی والمپیک نوجوانان درآرژانتین از امروز در محل خانه کشتی برگزارمی شود.

غلامی: سپیدرود سقوط نمی کند

محمد غلامی مهاجم تیم فوتبال سپیدرود اطمینان دارد که این تیم دردو هفته پایانی لیگ برتر به نحوی کسب امتیاز خواهد کرد که لیگ برتری بماند.

در انتظار هواداران سرخ

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ازهواداران این تیم خواست با حضور در ورزشگاه به حمایت از سرخپوشان بپردازند.

کامیابی نیا درنشست خبری پیش از دیدار برابرالسد گفت: می خواهیم با پیروزی مقابل السد به صدرجدول برسیم و مردم ایران ازاین بازی لذت ببرند.

سفر مربی ایرانی به ایتالیا

با توجه به همکاری مشترک فدراسیون های کشتی ایران و ایتالیا و درخواست فدراسیون این کشور، حسن یوسفی افشار از مربیان مطرح و باتجربه کشتی فرنگی ایران، به عنوان مربی و مدرس راهی ایتالیا شده است.

بیرانوند به المپیک رسید

سبحان بیرانوند، قایقران ایران موفق به کسب اولین سهمیه درالمپیک جوانان دررقابت های انتخابی اسپانیا شد.همچنین نمایندگان ایران در بخش بانوان نیز امید زیادی به کسب دومین سهمیه المپیک جوانان را دارند.