آرشیو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

بازدید معاون برون مرزی از مناطق آزاد شده حومه دمشق

معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در سفر خود به دمشق و بازدید از مناطق آزاد شده از کنترل تروریست های وهابی، تاکید کرد: دستاوردها و پیروزی های دولت و متحدان سوریه در نابودی تروریست ها بخوبی در این کشور مشهود است.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی، پیمان جبلی در سفر خود به سوریه در گفت وگویی با خبرنگاران العالم و واحد مرکزی خبر رسانه ملی در میدان اصلی شهر دمشق گفت: مقاومت و پایمردی مردم غیور سوریه و محور مقاومت، مهم ترین عاملی است که آمریکا و متحدانش که در این جنگ مغلوب شدند برای ترمیم چهره شکست خورده خود، این حمله غیرموثر بر مبارزه با تروریسم را ترتیب دادند.

معاون برون مرزی صداوسیما حضور خود را در دمشق، وظیفه رسانه ای و اخلاقی و حرفه ای بیان و فضای این روزهای سوریه را فضای شادی مردم به مناسبت پیروزی های مقاومت توصیف کرد. او با اشاره به تداوم غرض ورزی های رسانه های معاند گفت: رسانه های غربی می کوشند مردم سوریه را نگران از آینده نشان دهند در حالی که آنچه در فضای شهرهای سوریه شاهدیم، خلاف این است.

بازدید معاون برون مرزی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی که همزمان شده است با حملات موشکی آمریکا، فرانسه و بریتانیا به سوریه نشان دهنده حاکم بودن وضع عادی در این کشور بویژه در دمشق است.