آرشیو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۵۷
حوادث
۱۷

شلیک به مرد رهگذر در شب بارانی

گروه حوادث/ موتورسوار نقابدار شامگاه یکشنبه مرد جوانی را در یکی از خیابان های شهر کوچصفهان گیلان به گلوله بست و از محل گریخت.

به گزارش خبرنگار «ایران»، ساعت 10 شب یکشنبه 26 فروردین در حالی که بارش شدید باران خیابان های شهر را از عبور رهگذران خالی کرده بود و مغازه داران در حال تعطیل کردن محل کسب خود بودند ناگهان صدای شلیک های پی در پی سکوت خیابان را شکست. عده ای سراسیمه به خیابان دویدند تا از علت ماجرا باخبر شوند در همین موقع مردی نقابدار سوار بر موتورسیکلت با سرعت از آنجا دور شد و مردم با مشاهده پیکر خونین و نیمه جان مردی جوان موضوع را به پلیس اطلاع دادند. دقایقی بعد از این حادثه بود که تیمی از ماموران آگاهی شهر کوچصفهان بسرعت خود را به محل حادثه رساندند.

آنان در مرحله نخست بررسی های خود دریافتند مرد جوان که کاپشن مشکی و شلوار جین آبی رنگ بر تن داشت بر اثر اصابت چند گلوله به سینه اش از پا درآمده است.

بدین ترتیب با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرا جسد برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

در همین حال تحقیقات جنایی درباره این حادثه از سوی پلیس در دستور کار قرار گرفت.

یکی از شاهدان حادثه در این باره به پلیس گفت: در حال عبور از خیابان بودم که صدای موتوری که با سرعت در حال نزدیک شدن به محل بود توجهم را به خود جلب کرد. راکب موتور نقابی به چهره داشت و صورتش دیده نمی شد. او با همان سرعت به مقابل ساختمان بانک ملت روبه روی شیرینی سرا رسید. ناگهان از زیر لباس های خود اسلحه ای بیرون کشید و به طرف مرد جوانی که در پیاده رو در حال حرکت بود نشانه رفت. مرد مسلح بی آنکه فرصت عکس العملی به مرد رهگذر بدهد گلوله های درون اسلحه اش را به سمت او شلیک کرده و با همان سرعت از محل دور شد.

با توجه به اینکه این حادثه در مقابل دوربین های مدار بسته بانک رخ داده است، پلیس اقدامات تخصصی برای بازبینی فیلم حادثه و به دست آوردن ردی از قاتل نقابدار را در دستور کار خود قرار داده است.