آرشیو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۳۱۲۵
حوادث
۱۱

دستگیری عامل جنایت در خودروی آزرا

عامل جنایت در خیابان دماوند دستگیر شد. به دنبال کشف جسد مردی پشت فرمان خودرو در خیابان دماوند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و آنها توانستند متهم را شناسایی و بازداشت کنند.

ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس ساعت 23 یکشنبه در حال گشت زنی در محدوده خیابان دماوند - تقاطع خیابان اتحاد بودند که به یک دستگاه خودروی سواری هیوندا آزرا که به صورت موتورروشن در حاشیه خیابان توقف کرده بود، مشکوک شدند.

با حضور ماموران مقابل خودرو و بررسی های بیشتر آنان متوجه شدند راننده مرد حدودا 40ساله این خودرو درحالی که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته، فوت شده است.

با اعلام خبر به دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل در محل حاضر شدند و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. جسد مقتول نیز با دستور مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.

با آغاز تحقیقات ماموران به نشانه هایی از متهم به قتل دست پیدا کردند و سرانجام موفق به شناسایی و دستگیری عامل جنایت خیابان دماوند در کمتر از 12 ساعت شدند.عامل جنایت در مخفیگاهش در منطقه تهرانپارس بود و در بازرسی از محل نیز اسلحه کمری استفاده شده در جنایت کشف و ضبط شد. تحقیقات از این فرد برای افشای انگیزه اش از قتل ادامه دارد.