آرشیو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۴
حوادث
۱۹

قتل رقیب عشقی با قمه

درگیری دو بچه محل برای ارتباط با دختر آرایشگر، جان یکی از آنها را گرفت.

به گزارش جام جم، 27 فروردین امسال یکی ازماموران کلانتری 160 خزانه با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسری 17 ساله در بیمارستان آیت ا... کاشانی خبرداد.

با دستور قضایی تحقیقات برای رازگشایی از مرگ پسر جوان آغاز شد.

ماموران در جریان تحقیقات متوجه شدند مقتول بامداد 24 فروردین امسال در جریان درگیری در فلکه چهارم خزانه زخمی شده است. در این درگیری دوست او هم با ضربه قمه مجروح شده بود.

بررسی های پلیسی نشان می داد درگیری آنها برسر یک دختر بوده و قاتل نیز بعد از این درگیری از محل جنایت فرار کرده و خانواده اش هم از او خبری ندارند.

در این مرحله تحقیقات ماموران دختر جوان را که دعوای مرگبار برسر او رخ داده بود، شناسایی کرده و به تحقیق از وی پرداختند.

دختر جوان به افسر تحقیق گفت: آرایشگرم و سه سال پیش به طور اتفاقی برای چاپ کارت تبلیغاتی به یک مرکز خدمات رایانه و چاپ رفتم و در آنجا با مقتول آشنا شدم.

ارتباطمان شکل گرفت و به هم علاقه مند شدیم و قصد ازدواج داشتیم اما خانواده اش با این ازدواج مخالفت کردند. همزمان پسری که هم محلی مان بود به من علاقه مند شد و هر از گاهی برایم ایجاد مزاحمت می کرد. آن شب من و پسر مورد علاقه ام همراه دوستش به بوستانی رفته بودیم.

آنها مرا سوار موتور کردند تا به خانه برسانند. زمانی که موتور پسر مورد علاقه ام مقابل در خانه مان توقف کرد و پیاده شدم، پسر همسایه مان با آن دو مشاجره لفظی کرد و زد و خورد آنها بالا گرفت.

بعد هم با قمه به آنها حمله کرد. با صدای فریاد و کمک خواهی ام همسایه ها سر رسیدند و دقایقی بعد اورژانس آمد و هر دو را به بیمارستان منتقل کرد اما پسر مورد علاقه ام فوت کرد.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.