آرشیو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۴
صفحه آخر
۲۰
خبرچین/ مروری بر مهم ترین اخبار دیروز

بازار داغ گمشده ها!

این روزها همه دنبال برخی گمشده ها می گردند. یکی می پرسد آن مدیر دولت احمدی نژاد که یواشکی از برادر یکی از مقامات فیلم گرفته بود و جنجال درست کرد و بعد هم محکوم شد اما پیدایش نیست، کجاست؟ یکی هم می پرسد آن معاون سازمان محیط زیست که گفتند دنبال اطلاعات خاص بوده و رفته و برنگشته چه سرنوشتی پیدا کرد؟ این وسط هنوز عده ای ناامید نشده و به بهانه قطعی شدن حکم خاوری، دنبال مدیرعامل اسبق بانک ملی می گردند که گویا تبدیل شده به الگویی برای همه آنها که ناگهان غیبشان می زند!

در یکی از زندان های آمریکا چنان دعوا و درگیری به پا شده که هفت نفر کشته و 17 نفر هم زخمی شده اند. البته درگیری ها در آمریکا چیز تازه ای نیست. کلا در این کشور از برخی کودکستانی ها تا زندانیان خطرناک همه دست به کشتن شان خوب است! با این حال نکته این است که تلفات درگیری ها در این زندان از تعداد تلفات موشک پراکنی 110تایی آمریکا و دو متحد مستعمره اش بیشتر بوده و از همین آمار می شود به میزان قدرت نظامی ایالات متحده پی برد!

و در نهایت این که گفته شده برخی، اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» را در دانشگاه ها لغو کرده اند، چراکه سلیقه سیاسی مدیران دانشگاه به این فیلم نزدیک نبوده است! اگر این گزاره که خبرگزاری فارس گفته درست باشد، احتمالا باید منتظر بود که مثلا برخی سرفصل های دانشگاهی هم باب سلیقه مدیران دانشگاه ها تغییر کرده و خلاصه اول همه چیز با سلیقه این استادان بزرگوار سنجیده شود، بعد مدرک فارغ التحصیلی به دست دانشجویان محترم برسد.