آرشیو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۴
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰

ضمایر

او

آلبوم تازه ای به نام «من همان نای ام» به بازار آمده که آهنگسازی آن را سیامک جهانگیری برعهده داشته و مهدی امامی آوازش را خوانده است. فارس خبر داده که این آلبوم شامل دوازده قطعه موسیقی کلاسیک ایرانی است که در همه آنها ساز نی به نوازندگی سیامک جهانگیری نقشی محوری را ایفا می کند.

نی در این آلبوم پابه پای آواز حرکت می کند و در برخی قطعات بی کلام جای کلام را پر کرده و تفکرات آهنگساز را با زبان سوزناک خود بیان می دارد.

او در این آلبوم قطعاتی دارد که از این قرار هستند: قطعات آلبوم آنها، «من همان نای ام»، «بانگ نی»، «ساز و آواز»، «شرحه شرحه»، «ساز و آواز 2»، «دمساز»، «ساز و آواز3»، «نای و نفس»، «ساز و آواز 4»، «شرح هجران»، «بشنو از این خموش حکایت اول» و «بشنو از این خموش حکایت دوم.»

آنها

آنها دیروز با خبری که برایمان فرستادند در واقع این پیغام را مخابره کردند که رویدادشان آرام آرام داغ می شود تا به روزهای برگزاری برسد. منظورمان روابط عمومی بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران است که خبر داده، نخستین نشست خبری و رسانه ای این جشنواره، ساعت 14:00 امروز سه شنبه، 28 فروردین ماه در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر با حضور دبیر و اعضای ستاد اجرایی جشنواره، خبرنگاران، عکاسان و جامعه دانشگاهی برگزار می شود.

قرار است در این نشست رسانه ای حسین عبدالهی دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، معاونان و مدیران بخش های مختلف جشنواره پس از ارائه گزارشی از روند فعالیت های دبیرخانه بیست و یکم، به پرسش های خبرنگاران در زمینه روال، برنامه ها، اهداف و درباره نحوه برگزاری بخش مناطق پاسخ دهند. یادآور می شود بخش مناطق جشنواره بیست و یکم با عنوان «خلیج فارس» از 3 تا 7 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر بوشهر و هفته آموزش و پژوهش از

8 تا 14 اردیبشهت ماه در دانشگاه های تهران، هنر و... و بخش های دیگر جشنواره از 16 تا 25 اردیبهشت 1397 در تهران و با دبیری حسین عبدالهی برگزار می شود.