آرشیو چهار‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۵۸
ورزشی
۲۳

اردوگاه آبی

رکوردها و دستاوردهای جدید شفر در آسیا

پیروزی 0-1 دوشنبه شب استقلال برابر الهلال عربستان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا، بعضی رکوردهای فردی و دستاوردهای تیمی جدید را برای آبی ها موجب شد. بر این اساس، وینفرد شفر به اولین مربی آبی ها تبدیل شد که آنان را بدون حتی یک شکست به مرحله حذفی رهنمون کرده و همین مربی نخستین فردی شد که استقلال را دو بار در یک فصل برابر الهلال عربستان به پیروزی رسانده است. علاوه بر این، آبی ها با کسب چهارمین برد متوالی مقابل تیم های عربستانی به هفتمین پیروزی تاریخ این رقابت ها مقابل نمایندگان این کشور دست یافت و از این طریق تعداد بردهایش مقابل سعودی ها را با شمار باخت هایش مساوی ساخت.

4 آبی پوش در کویت جا ماندند

تیم فوتبال استقلال تهران در پی پیروزی 0-1 برابر الهلال عربستان ظهر دیروز به ایران بازگشت اما چهار نفر را در کویت، محل دیدارش با الهلال جا گذاشت که حسین حسینی، فرشید اسماعیلی، نصرالله عبداللهی و محمدحسین زرندی هستند. ظاهرا بلیت های آنان به صورت استندبای بوده است.

شرط جپاروف برای تمدید

سرور جپاروف، هافبک ازبکستانی و شاخص تیم فوتبال استقلال تهران گفته است شرط ابقای او در این تیم، این است که مقام های این باشگاه خانواده او را هم به تهران بیاورند و بچه هایش را در یکی از مدارس روسی به تحصیل بگمارند.

فینال جام حذفی قطعا در خرمشهر

حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد برگزاری فینال جام حذفی فصل 97-96 اظهار کرد: فینال جام حذفی در روز 13 اردیبهشت ماه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار می شود. در هفته های گذشته با پیگیری های همکارانم در سازمان لیگ فوتبال ایران نواقص ورزشگاه خرمشهر برطرف شده و این ورزشگاه برای برگزاری فینال کاملا آماده است.