آرشیو چهار‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۵۸
ورزشی
۲۳
لیگ قهرمانان

ذوب آهن صعود کرد و حریف استقلال شد

آخرین دیدار تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر دیروز برگزار شد و شاگردان قلعه نویی با تساوی یک بر یک مقابل لکوموتیو در تاشکند با 7 امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کردند.

ذوبی ها که در دیدار رفت برابر لکوموتیو تاشکند به پیروزی رسیده بودند، با تساوی و کسب حداقل امتیاز هم می توانستند جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورند. ذوب آهن برخلاف جریان بازی، موفق شد در دقیقه 25 روی پاس دیدنی حسینی و فرصت طلبی مرتضی تبریزی به اولین گل بازی دست پیدا کند و با همین نتیجه نیمه نخست را به پایان برساند.

در نیمه دوم،بازی متعادل تر پیگیری شد و هر دو تیم، موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که البته فشار تیم میزبان در دقایق پایانی بیشتر شد و لکوموتیو توانست در دقیقه 87 بازی به گل تساوی دست یابد. با به ثمر رسیدن این گل فشار تیم میزبان بیشتر هم شد اما ثمری نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی به پایان رسید تا ذوب آهن به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کند و در مرحله بعد حریف استقلال تهران شود.

تراکتورسازی تبریز هم در آخرین بازی گروه A در ورزشگاه یادگار امام(ره) مقابل الغرافه قطر با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و با 2 امتیاز به کار خود پایان داد و از دور رقابت ها کنار رفت. گل سوم الغرافه توسط مهدی طارمی به ثمر رسید. اتفاق حاشیه ای این دیدار این بود که حدود 2 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند و در دقایقی علیه مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه شعار دادند و البته ساغلام، سرمربی ترکیه ای تیم را تشویق کردند.