در جست و جوی شیطان های آثار ژرژ سیمنون، ریموند چندلر و فردریک دار
جهان راز آلود داستان های پلیسی
داستان های پلیسی، شاید سنتی ترین شکل داستانگویی را به ما معرفی می کنند. فارغ از ساختار کلاسیک داستان های پلیسی که مخاطبان می توانند سراغ تمامی عناصر از جمله پلات، رویداد، ماجرا، داستان، گره افکنی، اوج و... را بگیرند، دوگانه قهرمان و ضدقهرمان (انسان شر) قالبی کلاسیک از قصه گویی را به ما پیشنهاد می دهد که شاید گویاترین فرم آن را بتوانیم در سینمای وسترن بیابیم. انسان شر در داستان های پلیسی معمولا به جرم قتل از دست قانون فرار می کند، و قهرمان یا کارآگاه داستان باید از جهان معمایی و رازآلود داستان، نشانه هایی برای یافتن او پیدا کند. یکی از شفاف ترین این نمونه ها در داستان های پلیسی کار مشهور «قول» اثر فردریش دورنمانت است؛ کاری که جلوه ای سینمایی از آن را در سریال «کارآگاه حقیقی» دیدیم.
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.