آرشیو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۳۱۴۹
حوادث
۱۱

2 کشته و 4 زخمی در تیراندازی مرد خشمگین به سوی خانواده همسر

شرق: پلیس در تعقیب مردی است که به دلیل اختلاف با خانواده همسرش دست به سلاح برد و علاوه بر کشتن دو نفر، چهار نفر را هم زخمی کرد.

اهالی بلوار طاق بستان کرمانشاه ساعت 22 دوشنبه وقتی صدای شلیک گلوله شنیدند، در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران را در جریان قرار دادند. دقایقی بعد اکیپ های پلیس در محل حاضر شدند. این در حالی بود که فرد تیرانداز و همدستش فرار کرده بودند. ماموران بلافاصله با کمک اورژانس شش زخمی این حادثه را به بیمارستان منتقل کردند اما معلوم شد دو نفر از آنها که زنی 57 ساله و مردی میانسال بودند، جان خود را از دست داده اند. کارآگاهان در ادامه به تحقیق درباره جزئیات واقعه پرداختند و فهمیدند متهم مردی است که از مدت ها قبل با همسرش و خانواده او اختلاف داشته است، به همین دلیل شب حادثه درحالی که سلاح کلاشنیکوف تهیه کرده بود، همراه برادرش به مقابل خانه پدرزن خود رفت و شروع به تیراندازی کرد. در همین حین یکی از همسایگان برای سرکشی از خانه بیرون آمد که هدف گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد. همچنین معلوم شد پنج نفر دیگری که گلوله خورده اند، ازجمله زن متوفی، همگی از اعضای خانواده همسر قاتل هستند.

سرهنگ «محمدرضا آمویی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، دراین باره گفت: افراد ضارب پس از تیراندازی و قبل از حضور ماموران، موفق به فرار شدند و تلاش و جست وجو برای دستگیری آنها ادامه دارد. او ادامه داد: از محل تیراندازی هشت عدد پوکه گلوله سلاح کلاشنیکوف کشف و دو دستگاه خودروی زانتیا و پی کی متعلق به خانواده عاملان تیراندازی نیز توقیف شد. آمویی افزود: از منزل ضاربان یک قبضه اسلحه «ام یک» و یک قبضه اسلحه پران نیز کشف شد. بنا به این گزارش، تاکنون سرنخ هایی از محل اختفای متهمان به دست آمده است و پلیس به تلاش خود برای جمع آوری سرنخ های بیشتر ادامه می دهد.