آرشیو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۲۹
بازار دیجیتال
۲۶

نورسیده

اولین رایانه رومیزی سازگار با الکسا اچ پی معرفی کرد

مهر: شرکت اچ پی دو لپ تاپ 13/3 و 17/3 اینچی عرضه کرده است که دارای نمایشگرهای فوق دقیق هستند. اچ پی پورت یواس بی را هم از مدل 13 اینچی حذف کرده تا این لپ تاپ باریک تر از همیشه باشد. به گزارش خبرگزاری مهر، طراحی نمایشگرهای این لپ تاپ ها به گونه ای است که مشاهده محتوای آنها با کیفیت بالا حتی در صورتی که فرد دقیقا در برابر آنها ننشسته باشد، ممکن است.

قیمت پایه Envy 13 حدود هزار دلار است و در آن از پردازنده نسل هشتم Core i7 استفاده شده است. حداقل قیمت لپ تاپ Envy 17 هم 1050 دلار بوده و در آن از کارت گرافیک GeForce MX150 انویدیا نیز استفاده شده است که مشاهده ویدئو با کیفیت بالا و ویرایش عکس با نرم افزارهای قدرتمند را تسهیل می کند. یک لپ تاپ دیگر جدید و قدرتمند شرکت اچ پی، 13Envy x360 نام دارد که دارای پردازنده رایزن 5 یا 7 ای ام دی به انتخاب کاربر است. قیمت پایه این لپ تاپ هم 700 دلار است. مدل 15/6 اینچی لپ تاپ یادشده 15Envy x360 نام داشته و قیمت آن 750 دلار است و از نظر امکانات سخت افزاری تفاوت چندانی با 13Envy x360 ندارد. شرکت اچ پی رایانه خمیده و رومیزی Envy Curved AiO را هم با نمایشگر 34 اینچی تولید و عرضه کرده و آن را عریض ترین رایانه شخصی دنیا که با دستیار صوتی هوشمند الکسا سازگاری دارد، توصیف کرده است. این رایانه برای فعالیت های گرافیکی بسیار مناسب است. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده، اما قیمت مدل خمیده 27 اینچی Curved AiO آن 1400 دلار بوده و در آن از پردازنده نسل هشتم Core i7-8700T اینتل با 16 گیگابایت حافظه و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1050 انویدیا استفاده شده است.

عرضه قاب های ZUGU برای آی پد

آی تی ایران: شرکت ZUGU CASE که سازنده با کیفیت ترین کیس های آی پد در آمازون است، اعلام کرد که محصولاتش از جدیدترین مدل آی پد نیز پشتیبانی خواهند کرد. قاب Prodigy Case که از حالا برای آی پد پرو 9/ 12 اینچی و 5/ 10 اینچی نیز عرضه می شود، یکی از محبوب ترین کیس های آی پدی بوده که در آمازون فروخته شده است. این قاب ها امتیاز بالای 5 ستاره دارند و به دلیل کاربرد راحت، خیلی سریع تبدیل به یکی از پرفروش ترین قاب های آی پد در آمازون شده اند.

مشخص است که سازندگان قاب های Zugu، توجه ویژه ای به جزئیات این محصول اعمال داشته اند. قاب Prodigy با قیمت قابل قبول خود و قابلیت های خوبی که ارائه می دهد، توانست خیلی زود نبض بازار قاب های آی پد را در آمازون به تصرف خود درآورد و با فاصله زیادی نسبت به رقبا، دل مشتریان را به دست آورد. این قاب با قابلیت مگنتی که دارد می تواند به راحتی روی یخچال نصب شود و همچنین وزن بسیار سبکی نیز دارد. داخل قاب نیز از جنس میکروفیبر نرم است تا خطی روی دستگاه ایجاد نشود و با ظاهر بیرونی چرمی قاب نیز به خوبی ست شده است.

مگنت هایی که داخل قاب قرار دارند، باعث می شود تا زمانی که با آی پد کار ندارید هم به خوبی با یکدیگر جفت و جور شوند. پلاستیک با کیفیت استفاده شده داخل قاب و همین طور بامپر پلی کربنات آن باعث می شود که مقاومت دستگاه در برابر آب به میزان زیادی بالاتر رود، بدون اینکه آی پد بیش از حد ضخیم شود. این قاب ها مجهز به مگنت هایی هستند که می توان از آنها برای اتصال آی پد به تمامی سطوح فلزی مانند یخچال استفاده کرد. قاب Prodigy همچنین جای قلم اپل نیز دارد که در پشت کیس تعبیه شده است. قاب های Prodigy در آمازون برای آی پد 7/ 9 اینچ (نسل پنجم و ششم)، آی پد پرو 5/ 10 اینچ (2017) و آی پد پرو 9/ 12 اینچ (2017/ 2015) عرضه می شود. این قاب در رنگ های نوک مدادی، آبی ملوانی و بنفش موجود است.