آرشیو چهار‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۷
صفحه آخر
۱۲

واکنش صهیونیست ها به اظهارات دبیرکل حزب الله

سیدحسن نصرالله درست می گوید دوره آزادی اسرائیل برای حمله به سوریه تمام شده است

اظهارات سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله غالبا با واکنش مقامات و رسانه های رژیم صهیونیستی مواجه می شود و مقامات این رژیم از مقابل تهدیدها و هشدارهای رهبر مقاومت بی تفاوت عبور نمی کنند.

رسانه های صهیونیستی بلافاصله پس از سخنرانی سیدحسن نصرالله اعلام کردند پیام خیلی ساده و بسیار گزنده است و این پیام این است که دوران آزادی عمل نیروی هوایی اسرائیل در سوریه به پایان رسیده است.

این رسانه ها افزودند، «نصرالله می گوید اگر اسرائیل از خطوط قرمز عبور کند، این بار دیگر عمق اسرائیل و نه جولان هدف قرار خواهد گرفت».

به گزارش تسنیم به نقل از المیادین، شبکه دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی دراین باره گزارش داد، سخنان نصرالله مبنی بر شلیک 55 موشک به جولان از آن چیزی که رسانه ها منتشر کرده بودند، به حقیقت نزدیک تر بود.

سید حسن نصرالله دوشنبه شب طی اظهاراتی خاطر نشان کرد «رویارویی اخیر بین سوریه و دشمن صهیونیستی در جولان که چند روز قبل رخ داد، اهمیت بسیار بالایی دارد. ما دیدیم که اسرائیل برای وارونه جلوه دادن حقایق تلاش کرد و رسانه های عربی نیز تلاش کردند با فریبکاری حقایق را تغییر دهند و پیروزی محور مقاومت را به شکست تبدیل کنند. رسانه های کشورهای عربی خلیج فارس نیز گفتند که 23 شهروند سوری و ایرانی در حملات اسرائیل به شهادت رسیدند که این صحت ندارد. ‎در نتیجه این رویارویی فقط سه سوری به شهادت رسیدند».‎ وی با بیان اینکه «حمله موشکی منحصر به فرد به مواضع اسرائیل در جولان، سرآغاز مرحله جدیدی در نبرد با این رژیم به شمار می رود»، تاکید کرد: «اسرائیل جرات نکرد که واکنش نشان دهد، زیرا فهمید که دومین مرحله حملات موشکی، مرکز فلسطین اشغالی را هدف قرار خواهد داد».‎ به گفته نصرالله، «پیام این حملات موشکی این بود که اسرائیل بداند اگر گمان می کند می تواند حمله کند و بکشد، اما با واکنشی روبه رو نخواهد شد، در اشتباه است، زیرا واکنش در زمان و با شیوه مناسب صورت خواهد گرفت».