آرشیو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۷
صفحه آخر
۱۲

دعوت امارات از وزیر صهیونیست برای سفر به این کشور همزمان با جنایات غزه!

دولت امارات همزمان با جنایات هولناک صهیونیست ها در غزه از یکی از وزرای این رژیم رسما برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورد! دعوت رسمی از رژیم صهیونیستی برای سفر به یک کشور عربی، بی سابقه است.

فلسطین روزهای بسیار حساس و سرنوشت سازی را سپری می کند. روز دوشنبه رژیم صهیونیستی با حملات وحشیانه به مردم غزه، تنها ظرف چند ساعت 60 فلسطینی را به شهادت رساند و 2700 نفر را هم زخمی کرد. تقریبا همه قربانیان این حملات به ضرب گلوله جان باخته اند. اوج جنایات این رژیم در کشتار کودکان و جانبازان در این روز بود. تنها گناه مردم فلسطین اعتراض به انتقال سفارت رژیم منحوس صهیونیستی از تل آویو به قدس شریف است. انتقال سفارت به شهر بیت القدس یعنی، فلسطین منهای قدس!

در این شرایط کشورهای مرتجع عربی نیز به حامی صهیونیست ها تبدیل شده و سعی دارند مقدمات مشروعیت بخشی به این رژیم را فراهم کنند.

در همین ارتباط وزیر مخابرات رژیم صهیونیستی فاش کرد از دولت امارات دعوتنامه ای رسمی برای سفر به این کشور دریافت کرده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وی که بامداد دیروز دوشنبه با رادیو ارتش اشغالگر صهیونیستی گفت وگو می کرد افزود، «این نخستین بار است که دولت امارات دعوتنامه ای رسمی برای یک وزیر اسرائیلی ارسال می کند تا از این کشور دیدن کند.» وی افزود: «این اقدام، در چارچوب تحولات دراماتیک در روابط اسرائیل و بسیاری از کشورهای عربی منطقه خلیج فارس روی می دهد.»

به گفته این وزیر صهیونیستی، «کشورهای عربی هر روز بیش از پیش تمایل خود را برای برقراری روابط با اسرائیل فاش می کنند و این تحول در چارچوب تحولات جاری در محیط اسرائیل است، بسیاری از مقامات عربی به ویژه کشورهای عربی تمایل دارند در آینده نزدیک به اسرائیل سفر کنند و در ابراز پشتیبانی از تل آویو تردید نشان نمی دهند.»