آرشیو چهار‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۷
ورزشی
۹

احداث سالن و ساختمان فدراسیون ها در مجموعه ورزشی آزادی

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می گوید امکاناتی را در استادیوم آزادی برای بعضی از فدراسیون ها در نظر گرفتیم تا سالن ها و ساختمان های اداری شان را بسازند.

محمدرضا داورزنی در تازه ترین صحبت های خود با اشاره به کمبود امکانات برخی فدراسیون های ورزشی اظهار داشت: با دستور وزیر ورزش و جوانان و کمک شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، امکاناتی را در استادیوم آزادی برای بعضی از فدراسیون ها در نظر گرفتیم تا سالن ها و ساختمان های اداری شان را بسازند. در حال حاضر با پیگیری های رسول خادم انستیتیوی فدراسیون کشتی در کنار دریاچه آزادی در حال ساخت است. داورزنی تاکید کرد: قرار نیست یک سالن تخصصی از فدراسیون خاص گرفته شود ولی از طرف دیگر به دنبال آن هستیم تا سالن های تخصصی رشته های مختلف را در استان ها ایجاد کنیم. سالن شهید افراسیابی هم در حال تبدیل به سالن مسابقه ها است و به تدریج با تجهیز امکانات در پی برگزاری رقابت های مختلف ورزشی در سالن افراسیابی هستیم.

وی در ادامه به موضوع تمدید قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان به هیچ عنوان در تصمیمات فدراسیون ها دخالت نمی کند. در واقع در شان وزارت ورزش و جوانان نیست که وارد حیطه تصمیمات یک فدراسیون شود. برای ما تصمیمات فدراسیون ها مهم است. معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که چه اقدامی برای جلوگیری از پناهندگی برخی از ورزشکاران در کشورهای مختلف و آن هم پس از اعزام از طریق فدراسیون ها انجام گرفته است گفت: باید در وهله اول در انتخاب و گزینش افراد دقت کرد. برای هر کسی که عرق پرچم کشور خودش را نداشته باشد، نباید سرمایه گذاری کرد. این افراد خیلی کم هستند اما نباید باشند. در ضمن عده ای بیرون فدراسیون ها این افراد را تحریک می کنند.