آرشیو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۹۲۱۷
ورزش
۱۱

گوناگون

جوانان کشتی، المپیکی شدند

کشتی ایران در سومین دوره بازی های المپیک جوانان درآرژانتین برخلاف سه دوره گذشته توانست سهمیه کامل شرکت دراین مسابقات را به دست بیاورد.

سفر برانکو به کرواسی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و همکاران کرواتش دیروز تهران را ترک کردند تا یک ماه دیگر برای تمرینات بازگردند. بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز تهران را ترک کردند.

تایلند، میزبان فوتبال ساحلی

با برگزاری نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا دربانکوک، در نهایت کشور تایلند به عنوان میزبان رقابت های قهرمانی آسیا 2019 انتخاب شد.

زنوزی به دنبال تراکتور

زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد به خرید امتیازتراکتورسازی نزدیک شده و گفته می شود به احتمال فراوان این انتقال صورت می گیرد.شهرداری تبریز دیگر متقاضی خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی است.

ملی‎پوشان ماهانه می گیرند

صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ارائه خدمات ویژه وازجمله مستمری ماهانه به بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال درجام جهانی را دربرنامه قرارداده است.ملاک و مبنای کار صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای ارائه مستمری به ورزشکاران، موفقیت و در واقع مدال آوری آنها درمیادین رسمی آسیایی و جهانی است. بر این اساس و از میان گروه های هفت گانه این صندوق، اعضای گروه های اول و دوم جزء مدال آوران مستمری بگیرهستند.

جدایی دو بازیکن سرخپوش

صادق محرمی مدافع راست پرسپولیس ازاین تیم جدا شد و در تیم دیناموزاگرب کرواسی بازی خواهد کرد. فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن پرسپولیس است که از این تیم جدا شده و فصل آینده در یک تیم خارجی بازی خواهد کرد.

استارت تیم ملی والیبال

مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال از چهارم خرداد شروع می شود. تیم ملی والیبال ایران امروز با 15 بازیکن برای حضور دراردوی برون مرزی و برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی صربستان، تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.تیم ملی ایران درهفته های اول تا چهارم لیگ ملت ها در کشورهای فرانسه، آرژانتین، روسیه و آمریکا به میدان می رود و درهفته پنجم درتهران میزبان تیم های کره جنوبی، بلغارستان وآلمان خواهد بود.