آرشیو چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۷
جامعه
۱۷

استخدام 3 روزه در شهرداری تهران!

سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در هفته اخیر اقدام به استخدام پنج نیروی جدید در سطح مدیرکل کرده است. این افراد که همگی نسبت فامیلی نزدیک با مدیران سطوح بالای کشور دارند، قبل از حضور شهردار جدید جذب این سازمان شده اند.

به گزارش ایلنا، سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در چند روز گذشته، نامه ای با موضوع عقد قرارداد پرسنل به دبیرخانه شهرداری ارسال کرده که در آن استخدام پنج مدیر جدید آن هم قبل از حضور شهردار جدید را تصویب کرده است.

آن گونه که از محتوای نامه برمی آید، تاریخ درخواست و ثبت نامه، 19 اردیبهشت و تاریخ دریافت آن نیز همان روز بوده است. جالب تر آن که تاریخ موافقت و شروع به کار مدیران جدید فقط سه روز بعد بوده است. یعنی فرآیند استخدام مدیران شهرداری در دوره سرپرستی حسینی مکارم، با رتبه های 17 و 18 فقط سه روز طول کشیده است.

این اتفاق درحالی افتاده است که ابراهیم شیخ (مدیر منابع انسانی شهرداری تهران) در گفت وگویی کوتاه درباره استخدام های شهرداری اعلام کرده بود شهرداری تهران استخدامی جدید ندارد، اما سازمان بازنشستگی که البته زیرمجموعه منابع انسانی محسوب می شود، پیش از حضور شهردار جدید با حضور نیروهای جدید به عنوان مدیر موافقت کرده است.

بر پایه قوانین شهرداری، نیروهای پرسنلی زمانی بیش از 15 سال را باید در شهرداری بگذرانند تا بتوانند به رتبه 17 یا 18 برسند، این درحالی است که قرارداد استخدامی نیروهای جدید از همان آغاز با رتبه 17 بسته شده است.