آرشیو پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۴۳۳۰
ورزش
۱۵

خط خبر

شعبه دوم پرسپولیس تشکیل می شود

باشگاه پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم دیگری در لیگ دسته یک یا دسته دو فوتبال ایران است. باشگاه پرسپولیس در نظر دارد برای فصل آینده مسابقات با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی یا دسته دومی، تیم «پرسپولیس ب» را با هدف پشتوانه سازی برای تیم اصلی اش تشکیل دهد و راهی این مسابقات کند.

تکلیف سرخ پوشان کی روشن می شود؟

دادگاه CAS به زودی رای نهایی درخصوص پرونده محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل وانتقالات تابستانی را اعلام خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس به دنبال تجدیدنظرخواهی پرونده مربوط به محرومیتش از پنجره نقل وانتقالاتی تابستانی در دادگاه CAS منتظر رای نهایی این دادگاه است که به زودی اعلام خواهد شد. طبق بررسی های صورت گرفته رای این پرونده بین تاریخ های 5 تا 10 خردادماه اعلام می شود. پرسپولیسی ها امید زیادی دارند که محرومیت آنها لغو شود و بتوانند در نقل وانتقالات تابستانی شرکت کنند.

واکنش یک استقلالی به اتهام قلعه نویی

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن بعد از بازی تیمش با استقلال در آسیا مدعی شده بود استقلال به دنبال اتلاف وقت بود، اما سرپرست آبی ها این حرف را قبول ندارد. نصرالله عبداللهی گفت: «فکر می کنید حق استقلال نبود پیروز شود؟ هر کسی نظرش را می دهد. این نظر قلعه نویی است که تیم ما به دنبال تلف کردن وقت بازی بود و باید از خودش در این رابطه سوال کنید. ما که بازی را می دیدیم، همه چیز خوب بود و ایرادی نداشت.»

ایراد داورزنی به حجاب تیم های حریف!

عدم پخش مسابقات فوتسال زنان از رسانه ملی با واکنش های زیادی از سوی اهالی ورزش و دیگر اقشار جامعه همراه بود؛ هرچند معاون وزیر ورزش نظر دیگری دارد. محمدرضا داورزنی در گفت وگویی که با «خانه ملت» داشت در این رابطه گفت: «حجاب تیم های مقابل زنان ورزشکار ایرانی در مسابقات مطلوب نیست و پخش چنین مسابقاتی در چارچوب ارزش های نظام نمی گنجد، هرچند مسوولان صداوسیما می توانستند پوشش خبری جامع تری ازمسابقات فوتسال و قهرمانی بانوان داشته باشند. باید بپذیریم هرقدرهم حجاب بانوان ما مناسب باشد، اما بازیکنان مقابل آنها از این حجاب برخوردار نیستند و ممکن است بسیاری مسائل را رعایت نکنند.»