آرشیو پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۸
اخبار کشور
۱۰

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اعلام کرد

اجرای افزون بر 23 هزار طرح توسط سپاه در سیستان و بلوچستان

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 23 هزار و 942 طرح عمرانی و غیر عمرانی توسط تمام رده های سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت زدایی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ سید ضیاء الدین حزنی در نخستین همایش تجلیل و تکریم شبانان و گله داران عشایر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تعداد طرح با اعتبار افزون بر 338 میلیارد و 164 میلیون تومان در این استان اجرا شده است.

وی بیان کرد: این طرح ها توسط نیروی زمینی سپاه، قرارگاه قدس، سپاه سلمان، نیروی دریایی سپاه، نیروی هوا فضای سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و گروه های مردمی در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: با همه مشکلاتی که در بحث بودجه و اعتبارات بود سپاه پاسداران توجه خاصی به سیستان و بلوچستان داشته است.

وی گفت: همچنین پنج هزار و 359 خانه محروم توسط سپاه پاسداران به منظور رفع محرومیت در سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: هزار و 417 هکتار از زمین های سیستان و بلوچستان با ماشین آلات سپاه برای کشاورزی تسطیح شده است.

سردار حزنی بیان کرد: همچنین 475 مسجد توسط سپاه در سیستان و بلوچستان ساخته شد.

وی افزود: لایروبی قنوات، حفر چاه، آبرسانی و برق رسانی، ساخت راه روستایی، خانه های عالم، سیل بند و استخر پرورش ماهی توسط تمام رده های سپاه در سیستان و بلوچستان انجام شده است. وی تصریح کرد: همچنین 9 هزار و 791 سبد جهیزیه به اقشار ضعیف سیستان و بلوچستان توسط سپاه اهدا شد.

وی بیان کرد: هزار واحد مسکونی مددجویی در سیستان و بلوچستان نیز توسط سپاه ساخته می شود.