آرشیو پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۸
صفحه آخر
۱۲

پس از قتل 63 فلسطینی ظرف چند ساعت، نیکی هیلی: اسرائیل خویشتنداری کرد فلسطینی ها عذرخواهی کنند!

سفیر آمریکا در سازمان ملل پس از اینکه صهیونیست ها ظرف تنها چند ساعت 63 فلسطینی را کشتند و 2900 نفر را زخمی کردند، «خویشتنداری» نظامیان صهیونیست را تحسین کرد و از فلسطینی ها خواست از اسرائیلی ها عذرخواهی کنند!

«نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل روز چهارشنبه نظامیان صهیونیست را به دلیل آنچه «خویشتنداری آنها در تظاهرات غزه خواند»، تحسین کرد!

قابل ذکر است در این تظاهرات دست کم 63 نفر از مردم مظلوم فلسطین ظرف چند ساعت به شهادت رسیده و بیش از 2900 نفر نیز مجروح شدند. صهیونیست ها روز دوشنبه از آسمان و زمین مردم فلسطین را به گلوله بستند.

به گزارش قدسنا، «هیلی» در نشست شورای امنیت سازمان ملل بر سر منتقدان رژیم صهیونیستی فریاد هم زد و ادعا کرد: «هیچ کشوری در این اتاق نمی تواند بیشتر از آنچه اسرائیل خویشتنداری کرد، خویشتنداری کند. سابقه برخی از کشور هایی که اینجا حضور دارند نشان می دهد آنها در چنین شرایطی خویشتنداری کمتری از خود نشان خواهند داد». این در حالی است که گروه های حقوق بشری و سران کشور های مختلف از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی برای مقابله با فلسطینی ها به شدت انتقاد کرده اند. حتی سران کشورهای اروپایی برای حفظ ظاهر هم که شده علیه رژیم صهیونیستی موضع گرفته اند. اظهارات هیلی در حالی بیان شده که آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای انجام تحقیقات درباره این خشونت ها را رد کرد.

تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در ماه دسامبر(آذرماه) برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مورد استقبال مقامات صهیونیست و گروه های اندک حامی این رژیم قرار گرفت. اما جامعه بین المللی و بسیاری از سران کشور های عرب و مسلمان در سراسر جهان (به غیر از امارات، عربستان، بحرین و مصر) به شدت از دولت آمریکا انتقاد کرده و بعضا سفرای این رژیم را اخراج کرده اند.