آرشیو پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۹۲۱۸
ورزش
۱۱

خبر

سنگین ترین بدهی پرسپولیس به بازیکنی بدون یک ثانیه بازی

بزرگ ترین طلبکار خارجی باشگاه پرسپولیس مدافع سابق این تیم است.به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس که سال ها با پرونده های طلبکاران داخلی و خارجی درگیر بوده است. مسئولان این باشگاه از سال گذشته به دنبال تسویه این بدهی ها بوده و حالا بخش اعظمی از بدهی های داخلی و خارجی پرداخت شده است.

کفاشیان:قهرمانی بانوان تو دهنی به برخی بود

رئیس کمیته فوتسال گفت: قهرمانی تیم بانوان ما در آسیا تو دهنی به کسانی بود که می گفتند بانوان در کشور محدودیت دارند. بانوان نشان دادند محدودیتی نیست. وی با بیان اینکه شرکت موسسه فرهنگی فوتسال را به ثبت رساندیم، گفت: مجمع و هیئت رئیسه را شکل می‎دهیم تا برای گرفتن حق پخش هم اقدام کنیم.

محمد خرم: تکمیل بانک اطلاعات ورزش تا پایان سال

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش با یادآوری اینکه نرم افزار جامع ورزش در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش راه اندازی می شود،اظهار داشت:با استفاده از این نرم افزار،بانک جامع اطلاعاتی از ورزش و ورزشکاران در اختیار خواهیم داشت که به واسطه آن، شناسایی اعضای جامعه ورزش و حتی اماکن ورزشی بسیار تسهیل خواهد شد. با در اختیار داشتن این بانک اطلاعاتی، دقیقا می دانیم هر فرد چه پیشینه ای در ورزش دارد یا اینکه نزدیک ترین مکان ورزشی برای افراد مختلف کجاست.

از سوم خرداد؛آغاز تمرین تکواندوکاران نوجوان در تهران

اردوی تیم تکواندو نوجوانان برای حضور در المپیک بوئنس آیرس از سوم خرداد برپا می شود.به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون تکواندو؛ اردوی تیم تکواندو نوجوانان ایران برای حضور در بازی های المپیک جوانان از سوم خرداد در تهران برپا می شود.حامد اصغری، اشکان زحمت کشان، محمدمهدی عمادی، محمد خانی، محمدعلی خسروی، نیما مهرعلی، محمدجواد رضایی و امیرحسن بهرآبادی زیرنظر محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی تمرین می کنند.