آرشیو سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۶
رسانه
۳
یادداشت

بازیگری با انتخاب های درست

صبا داریان

کارنامه کاری برزو ارجمند به نسبت سنی که دارد، کارنامه ای پربار محسوب می شود. نام او در شماری از مجموعه های دوست داشتنی و پرمخاطب تلویزیون در سال های قبل به چشم می خورد و همه این بازی های موفق، موجب شده که مخاطبان مختلفی او را بشناسند.

بازی ارجمند - بویژه در سال های نخست فعالیتش- بازی هایی عمدتا طنز بودند و یا اگر هم در مجموعه ای جدی حضور می یافت، باز بازی خودش رگه هایی طنز و شیرین داشت. از جمله این فعالیت های او می توان به بازی در «زیر آسمان شهر»، «پشت کنکوری ها»، «مشق عشق»، «یک وجب خاک» و «اشک ها و لبخندها» اشاره کرد. نقش هایی که البته نقش های اصلی مجموعه ها نبودند و بازی او در مواردی تحت الشعاع بازی بازیگران نقش های اصلی قرار می گرفت.

در ادامه ارجمند تصمیم گرفت تجربیاتی جدی تر را هم بیازماید و در قالبی جدید خود بنماید. حضور در مجموعه هایی چون «صاحبدلان»، «زخم»، «تنهایی لیلا» و «کیمیا» از جمله این تجربیات بودند که تصویری جدی و حتی تلخ از او ارائه دادند. حالا بازی در سر دلبران، متفاوت ترین حضور او در عالم تلویزیون به شمار می آید. ارجمند در این مجموعه نقشی محوری تر از همیشه دارد و این حضور، قطعا نوید آینده ای متفاوت را در دوران بازیگری اش می دهد.