آرشیو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۰۱
ورزشی
۲۳

اخبار

برتری بانوان والیبال مقابل ماکائو

تیم ملی والیبال دختران زیر 19 سال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل ماکائو 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 11، 25 بر 18 و 25 بر 12 به پیروزی رسید. دختران والیبالیست ایران پیش از این یک پیروزی مقابل هنگ کنگ و یک شکست مقابل استرالیا داشتند.

منچستریونایتد و ناپولی به دنبال جهانبخش

سایت کالچو میرکاتو ایتالیا خبر داد که منچستریونایتد و ناپولی به دنبال هافبک تیم ملی ایران هستند. این سایت ایتالیایی علیرضا را ستاره بلامنازع لیگ برتر هلند در فصل اخیر عنوان کرد و به آمار گلزنی جهانبخش در فصل 2017-2018 لیگ هلند پرداخت و یک بیوگرافی از زندگی فوتبال او ارائه کرد.

حراج مدال قهرمانی انصاری برای زلزله زده ها

جشن گلریزان و فروش مدال قهرمانی محمد انصاری، بازیکن پرسپولیس برای کمک به کودکان زلزله زده کرمانشاه شنبه شب آینده در تهران برگزار می شود.

اشرف الحکیمی به دیدار با ایران می رسد

اشرف الحکیمی، یکی از سرشناس ترین بازیکنان مراکش است که در رئال مادرید بازی می کند. او در دیدار دوستانه اخیر مراکش مصدوم شد و در نیمه دوم نتوانست به بازی ادامه دهد اما سایت عربی کوره اعلام کرد که آسیب دیدگی الحکیمی جدی نیست و او مشکلی برای همراهی تیمش برابر ایران نخواهد داشت.

دورگه های جام جهانی 2018 پرشمارند

دیروز اعلام شد تعدادی قابل توجه از نفرات حاضر در تیم های ملی فوتبال 32 کشور حاضر در جام جهانی امسال دوملیتی بوده و عملا برای تیمی بجز کشور زادگاه شان توپ می زنند. دیه گو کاستا در اسپانیا، رودریگو در همین تیم، میلان رودیچ در صربستان، فرناندو موسلرا در تیم اروگوئه، په په در پرتغال و راکیتیچ در کرواسی از این قبیل افرادند و اکثر آنها البته برزیلی الاصل هستند.

مسی و دی ماریا تمرین نکردند

لیونل مسی و آنخل دی ماریا تمرین دیروز تیم ملی فوتبال آرژانتین در روسیه را به دلیل مصدومیت از دست دادند. البته روفو، اوتامندی و ماسکرانو هم به دلایلی اعلام نشده تمرین نکردند.

آنچلوتی: برزیل قهرمان می شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق آ.ث.میلان، رئال مادرید و بایرن مونیخ گفت برزیل قهرمان جام جهانی امسال خواهد شد. وی، بلژیک و کرواسی را هم شگفتی سازان این جام خواند.