آرشیو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۷
شهرستان ها
۷

در آستانه رویداد همدان 2018: پروازهای همدان - تهران متوقف می شود

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به برقراری پرواز همدان - تهران به عنوان یکی از محورهای مهم در میزبانی از رویداد 2018 همدان گفت: متاسفانه تاکنون استقبال از این پرواز ضعیف بوده و تداوم آن به مشارکت مردم و آژانس های مسافرتی وابسته است.

همدان - خبرنگار کیهان: محمودرضا عراقی در نشست خبری رویداد همدان 2018 افتتاح آزادراه همدان - ساوه - تهران و راه اندازی قطار همدان - مشهد را در راستای تقویت زیرساخت های گردشگری عنوان کرده و افزود: رفع اشکالات ریل راه آهن برای فعال شدن رسمی خط ریلی همدان - تهران و فعال شدن فرودگاه همدان از دیگر اقداماتی است که در راستای رونق صنعت گردشگری در استان همدان انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان نیز با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری تعداد موافقت اصولی های صادر شده افزایش یافته است، اظهار کرد: در سال گذشته 34 موافقت اصولی در حوزه گردشگری صادر شد که این موضوع نشان از جذابیت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است.

علی مالمیر ادامه داد: سال گذشته 2 هتل در استان افتتاح شد و امسال نیز سه هتل دیگر در همدان افتتاح می شود و خوشبختانه هیچ کمبودی در حوزه هتلی برای میزبانی مهمانان خارجی همدان 2018 وجود ندارد.

وی به رشد 37 درصدی صادرات صنایع دستی در سال 96 نسبت به سال 95، اشاره و بیان کرد: شهرستان ها در بخش های مختلفی از استان رویدادها و برنامه های مختلفی خواهند داشت ازجمله شهرستان ملایر با 9 رویداد و شهرستان بهار با 2 رویداد قطعی در برپایی هرچه بهتر این میزبانی مشارکت خواهند داشت.

در پایان این مراسم از پوستر رویداد 2018 همدان رونمایی شد.