آرشیو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۲۷
ورزشی
۹

لشگرکشی روس ها و گرجی ها به سرزمین های اشغالی

زنگ خطر جدید برای کشتی ایران به صدا درآمد

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد در رده سنی پایه با تشریح عملکرد نمایندگان جوان و نوجوان کشورمان در تورنمنت های اعزامی از ابعاد تازه ای از حضور کشتی گیران روسی و گرجستانی الاصل در ترکیب تیم های کشتی رژیم صهیونیستی خبر داد.

امیر توکلیان درباره عملکرد تیم های ملی کشتی آزاد پایه در مسابقات اعزامی گفت: رقابت های بین المللی رومانی با حضور 23 کشور در سطح بالایی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در شهر بخارست برگزار شد و یک میدان تدارکاتی خوب برای ما محسوب شد.

وی ادامه داد: تیم نوجوانان ما با 6 کشتی گیر جهت ارزیابی برخی نفرات و تعیین تکلیف یکی دو وزن در این رقابت ها حضور یافته بود که عملکرد خوبی داشتند. نوجوانان خود را برای رقابت های جهانی آماده می کنند و دهه دوم تیرماه باید در کرواسی به میدان بروند که تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی خود دنبال می کنند.

دارنده مدال نقره جهان گفت: همچنین جوانان کشتی گیر کشورمان نیز قبل از مسابقات آسیایی هند که اواخر تیرماه برگزار می شود در تورنمنت خوبی شرکت کردند. روس ها با تمام توان به رومانی آمده بودند و نفرات اول قهرمانی کشور خود را به همراه داشتند.

توکلیان تصریح کرد: از نکات قابل توجه در رقابت های رومانی سرمایه گذاری بسیار زیاد و عجیب رژیم اشغالگر قدس در کشتی بود به طوری که آنها به ترتیب با 5 و 3 کشتی گیر جوان و نوجوانان روس و گرج به رومانی آمده بودند و قصد دارند با همین نفرات هم در رقابت های جهانی کرواسی و اسلواکی شرکت کنند که این موضوع زنگ خطری جدی برای کشتی ماست. وی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم این رژیم اشغالگر در رده سنی جوانان سطح بسیار بالایی داشت که در این مسابقات هم به مقام دوم رسید.