آرشیو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۳۷
ورزش
۱۱

گوناگون

رفیعی به پرسپولیس می آید

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس هفته آینده مجددا سرخ پوش خواهد شد. سروش رفیعی که فصل گذشته در تیم الخور قطر بازی می کرد برای پیوستن به جمع شاگردان برانکو مذاکراتی را با مسئولان باشگاه و شخص سرمربی تیم به صورت تلفنی انجام داده و به توافقات نهایی هم رسیده است.

گلزن استقلال درراه تهران

مامه تیام، مهاجم سنگالی تیم استقلال که حرف و حدیث در خصوص ادامه همکاری اش با استقلال زیاد است، به زودی به تهران می آید. گفته می شود توافقات خوبی بین تیام و مدیران استقلال ایجاد شده و احتمال ادامه همکاری وی با تیم استقلال برای فصل بعد زیاد است.

فروش مدال قهرمانی

جشن گلریزان و فروش مدال قهرمانی محمد انصاری، بازیکن پرسپولیس برای کمک به کودکان زلزله زده کرمانشاه شنبه شب درتهران برگزار می شود.

تیم ملی والیبال درشیکاگو

ملی پوشان والیبال ایران برای شرکت در هفته چهارم لیگ ملت ها وارد شیکاگوشدند.بازی های این گروه با حضور تیم های آمریکا، ایران، صربستان و لهستان از ساعت 23/30 جمعه شب آغازمی شود.

درخواست تلفنی ازکی روش

وزیر ورزش درتماس تلفنی با سرمربی تیم ملی ازاوخواست تمام تلاش خود را برای پیروزی و شادمان کردن مردم به کاربگیرد. سلطانی فردراین تماس گفت: میلیاردها نفر درسراسرجهان بازی تیم ملی ایران را به عنوان نماد های ارزشمند کشوری با عظمت، با فرهنگ ودارای تاریخ کهن وپرافتخار تماشا می کنند وبازی خوب شما باعث انسجام و افزایش غرور ملی خواهد شد و نام پرآوازه ایران را پرافتخارترمی کند.

فرجی به نساجی پیوست

فرشاد فرجی، مدافع تیم خونه به خونه به تیم فوتبال نساجی پیوست.قرارداد این بازیکن با قرمزپوشان قائمشهر 2 ساله است.

کین:هجومی بازی خواهیم کرد

کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: برای ارائه فوتبالی جذاب وهجومی به روسیه آمده ایم.هری کین گفت: باید شجاع باشیم و فوتبال شجاعانه ای به نمایش بگذاریم. شاید جو خوبی درفوتبال انگلیس وجود نداشته باشد وکسی ازحرف من استقبال نکند ولی ما برای قهرمانی درجام جهانی هستیم.

آزادی، میزبان علاقه مندان فوتبال

با دستورمحمودی فرد، مدیر مجموعه ورزشی آزادی علاقه مندان به فوتبال می توانند همراه با اعضای خانواده، بازی های جام جهانی را درورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی تماشا کنند.