آرشیو چهار‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۷
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

محاکمه دوباره همدست قاتل بنیتا

متهم ردیف دوم پرونده قتل بنیتا 8 ماهه که حکم زندان، شلاق و تبعید وی در دیوان عالی کشور شکسته شده بود دیروز بار دیگر از خود دفاع کرد.

وی دیروز در حالی که با قرار وثیقه آزاد بود در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه مهدی گفت: من و محمد برای خرید مواد مخدر همراه هم از قیام دشت به تهران آمده بودیم. قرار نبود محمد دست به سرقت ماشین بزند. او وقتی ماشین روشن و بدون سرنشین را دید وسوسه شد و به سمت آن رفت. محمد از اموال سرقتی هیچ چیزی غیر از یک بند سبز کیف به من نداد. باور کنید من در سرقت و ربودن بچه هیچ دخالتی نداشتم.

با پایان دفاعیات این متهم هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

کشف جسد مثله شده در گونی

همزمان با کشف جسد مثله شده در گونی در یکی از محله های اسلامشهر تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد.

به گزارش میزان، روز دوشنبه ماموران جسد مثله شده ای را در دو گونی در یکی از محله های اسلامشهر کشف کردند. تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل یا عاملان جنایت ادامه دارد.

شهادت مامور بدرقه زندان

مامور بدرقه زندان رامهرمز که در جریان ناکام گذاشتن مهاجمان برای فرار زندانی زخمی شده بود به شهادت رسید. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامشیر به ایسنا گفت: سه روز پیش گروهبان یکم نوید حقیقت شناس در حال بدرقه متهمان از رامشیر به رامهرمز بود که با حمله مهاجم مسلح زخمی و مانع فرار متهمان شد. پلیس چهار متهم را در این پرونده بازداشت کرده است. مامور وظیفه شناس که بشدت زخمی شده بود در بیمارستان فوت کردو به شهادت رسید.

زن سالخورده، قربانی سرقت مرگبار

زن سالخورده با انگیزه سرقت طلاهایش در یکی از روستاهای کردکوی به قتل رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قتل زن 71 ساله ای در خانه ویلایی اش در روستای مفیدآباد کردکوی، به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند که او با ضربه چاقو به گردنش به قتل رسیده و خانه اش به هم ریخته است. با تحقیق از خانواده مقتول معلوم شد که پول و شش عدد النگوی طلا از خانه او سرقت شده است.