آرشیو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۷
سیاست
۲

سایه روشن

رد ادعای تروریست ها

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای ادعاهای مطرح شده از سوی یکی از گروهک های تروریستی ضد انقلاب مبنی بر شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام در درگیری های اخیر با این گروهک در شمال غرب کشور را موهوم خواند و آن را تکذیب کرد. به گزارش سپاه نیوز، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا آمده است: تمامی رزمندگان قرارگاه حمزه که در عملیات های اخیر علیه ضد انقلاب شرکت داشته اند در صحت و سلامت در یگان های ماموریتی خود حضور دارند.

درپی درگیری های اخیر رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با سه تیم تروریستی در مناطق عمومی مرزی سروآباد و اشنویه در شمال غرب کشور که منجر به انهدام این تیم های تروریستی گردید، 13 نفر از تروریست ها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

دادستان اهواز: حاتم مرمضی در سوریه کشته شده است

حسینی پویا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز در رابطه با شایعه فوت حاتم مرمضی در زندان اهواز گفت: این فرد به داعش پیوسته و بر اثر درگیری با سایر عناصر تکفیری درسوریه کشته شده است. وی خبر کشته شدن حاتم مرمضی در زندان یا بازداشتگاه را کذب محض عنوان کرد و گفت: طبق بررسی های انجام شده هیچ گونه دستوری از سوی دادستانی مبنی بر دستگیری این فرد صادر نشده بوده است. چندی قبل خبری مبنی بر کشته شدن این فرد در زندان اهواز منتشر شده بود./ میزان

صدور کیفرخواست متهم پرونده مدرسه ای در غرب تهران

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده مدرسه ای در غرب تهران اظهار کرد: تمام نوجوانانی که در این پرونده در موردشان ادعایی شده بود و اولیای آنها نیز داوطلب بودند به پزشکی قانونی معرفی شدند، پزشکی قانونی آنها را معاینه کرد و در تمام گزارش پزشکی به آن معنا تجاوز جنسی که در اخبار اولیه آمده بود به معنای جرایم خاص جنسی دیده نشد، ولی تعرضات جنسی گزارش شد و متهم هم پذیرفته است.

وی افزود: کیفرخواست پرونده با چهار عنوان اتهامی صادر شد و پرونده به دادگاه تحویل داده خواهد شد و امیدواریم دادگاه در سرعت قابل قبولی حکم را صادر کند./ میزان