آرشیو چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۴

ضیا با فرمول یک به تلویزیون باز می گردد

علی ضیا مجری جوان تلویزیون در گفت وگو با جام جم از بازگشتش به تلویزیون در قالب برنامه فرمول یک خبر داد. این مجری که خود تهیه کنندگی برنامه را هم عهده دار است، گفت: سری جدید برنامه فرمول یک بعد از ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهد رفت. البته منتظریم تا بازی های تیم ملی ایران در مقابل حریفانش در جام جهانی به پایان برسد، تب وتاب و اضطراب فوتبال کمتر شود و بعد برنامه را آغاز کنیم.

ضیا با اشاره به موضوع و محتوای این برنامه تلویزیونی در سری جدید آن افزود: بهتر است فعلا درخصوص جزئیات چیزی نگوییم، چرا که هنوز در حال جمع بندی هستیم. با این حال محتوای کلی برنامه از سری های قبلی متفاوت نیست و همان روال و رویکرد را دنبال می کنیم.

مجری برنامه هایی چون نیمروز، ویتامین 3 و فرمول یک ساعت پخش سری جدید این برنامه را ساعت 17 و 30 دقیقه عصر اعلام کرد. گفتنی است سری قبلی فرمول یک هم تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان، در همین ساعت روانه آنتن می شد و موفق به جذب عده زیادی از مخاطبان گروه های سنی نوجوان، جوان و نیز خانواده ها شده بود.

پیش از این فضل ا... شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما هم از بازگشت برنامه با این مجری خبر داده بود. او در خصوص انتخاب مجری برنامه گفته بود: علی ضیا به همان روال سابق برنامه را اجرا خواهد کرد و هیچ مجری دیگری به این برنامه افزوده نخواهد شد.

شریعت پناهی با اشاره به روال و ساعت پخش این برنامه خاطرنشان کرد: پخش فرمول یک تا اواخر تابستان یا اول محرم ادامه دارد. همچنین پیشنهاد دادند که برنامه، پخش هرشبه داشته باشد اما از آن جایی که برنامه های شبانگاهی مان ثابت است و تغییرپذیر نیست، مجبوریم ساعت پخش دیگری برایش در نظر داشته باشیم.

به گزارش جام جم فرمول یک نام برنامه عصرگاهی شبکه یک سیماست که با هدف ایجاد نشاط و آگاهی بخشیدن به بینندگان هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه روانه آنتن می شد و از جمله برنامه های موفق شبکه هم بود. این برنامه که به تهیه کنندگی افشین حسین خانی پخش می شد، در هر هفته موضوع متفاوتی را برای بحث انتخاب می کرد و مهمان های گوناگون برنامه هم براساس همان موضوع هفته به برنامه دعوت می شدند.

فرمول یک در گروه اجتماعی این شبکه تولید شده است.