آرشیو پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۱۰
ورزش
۹
خبر

به مناسبت جام جهانی 2018

کاهش تعرفه رومینگ همراه اول در دو اپراتور مهم روسیه

تعرفه رومینگ بین الملل «مکالمه، پیامک و اینترنت همراه» مشترکین همراه اول در دو اپراتور بزرگ روسیه کاهش یافت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بازی های جام جهانی و در جهت رفاه حال هموطنانی که به کشور روسیه سفر کرده اند، از روز چهارشنبه 23 خرداد ماه تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت همراه اولی ها در دو اپراتور MTS و2 Tele روسیه حدود 80 درصد کاهش یافت.

بر این اساس، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران از دقیقه ای 36900 تومان به دقیقه ای 2800 تومان، مکالمه دریافتی از دقیقه ای 12500 تومان به دقیقه ای 1500 تومان، مکالمه با شماره داخلی روسیه از دقیقه ای 22 هزار تومان به دقیقه ای1500 تومان، ارسال پیامک از دقیقه ای 3100 تومان به دقیقه ای500 تومان کاهش یافت و اینترنت همراه برای اپراتور Tele2 هر مگابایت 500 تومان محاسبه می شود. دریافت پیامک نیز رایگان است.

گفتنی است، رومینگ بین الملل اپراتور اول از طریق 271 اپراتور در 112 کشور قابل استفاده است.

مشترکین همراه اول می توانند از طریق کد #1٭ از صورتحساب سیم کارت های دایمی خود قبل از سفر، اطلاع یافته و با پرداخت بدهی صورتحساب خود (حتی در حالت قطع سیم کارت)، یا با افزایش موجودی (بستانکاری)، سقف اعتبار سیم کارت خود را افزایش داده و از قطع به دلیل بدهی، به ویژه در هنگام استفاده از سرویس رومینگ، جلوگیری کنند.

همراه اولی ها می توانند جهت دریافت اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه یا نام کشور مورد نظر را به شماره 8070 پیامک کنند.