آرشیو پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۸
سیاست
۲

کواکبیان:خجالت می کشم بگویم از این دولت حمایت کردم

مصطفی کواکبیان، نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: وضع قاچاق کالا و ارز به اندازه ای وخیم است که به عنوان نماینده خجالت می کشم بگویم از این دولت با چنین وضعیت اقتصادی حمایت کردم.

به گزارش فارس، کواکبیان در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق ارز اظهار کرد: وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم در حال حاضر مناسب نیست، شب می خوابیم و صبح بلند می شویم، می بینیم قیمت ها از این رو به آن رو شده و دلار چند هزار تومان افزایش پیدا کرده است. وی افزود: زمانی که در وضعیت فعلی هستیم، حقیقتا یک دفعه می بینیم قیمت ها دگرگون شده است، به عنوان مثال؛ قیمت خودروها نسبت به یک ماه گذشته 20 میلیون تومان تفاوت کرده است و مردم می گویند شما برای چه می روید مجلس و در آنجا چه کار می کنید؟

عضو فراکسیون امید همچنین با تاکید بر این که ما باید به صورت جدی با قاچاق کالا مبارزه کنیم، گفت: ما سرمنشاهای اصلی قاچاق را فراموش می کنیم و به افراد جزئی ایراد می گیریم. وی با اشاره به آمار دولت در حوزه قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد، امیدواریم این آمار درست باشد که می گویند قاچاق کالا از 25 میلیارد دلار به 15 میلیارد دلار رسیده است، اما وضعیت جامعه غیر از این را نشان می دهد.