آرشیو پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۸
ورزش
۱۸

کوتاه از روسیه

چاکر داور ایران - مراکش

داور دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و مراکش در جام جهانی 2018 مشخص شد. کمیته داوران فیفا «جونیت چاکر» از ترکیه را برای قضاوت این دیدار انتخاب کرده است. چاکر را در امر قضاوت این بازی دو هموطنش به نام های بهاالدین دوران و تاریک اونگون همراهی می کنند.

بازگشت اوزیل به تمرینات

مسوت اوزیل، ستاره تیم ملی آلمان به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد. اوزیل در دیدار دوستانه تیمش مقابل اتریش برای آماده سازی جام جهانی دچار مصدومیت شده بود. هافبک آلمانی در تمریناتی که دیروز در کمپ تمرینی آلمان برگزار شد، همراه دیگر هم تیمی هایش حضور یافت و بدون مشکل تمرین کرد تا از نگرانی ها بابت آمادگی او برای جام جهانی کاسته شود.

وضعیت مبهم محمد صلاح

وضعیت محمد صلاح، ستاره تیم ملی مصر برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورش همچنان نامشخص است. تیم ملی مصر در اولین دیدار خود در جام جهانی فردا به مصاف تیم ملی اروگوئه خواهد رفت و هنوز وضعیت محمد صلاح برای حضور در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. تصاویر موید آن است که تست های پزشکی روی شانه این ستاره گلزن در ترکیب تیم ملی مصر در حال انجام است تا مشخص شود آیا صلاح در اولین دیدار قادر به بازی کردن خواهد بود یا خیر. البته مصری ها امیدوار هستند او به جام برسد.

دعوت پوتین از بلاتر

رئیس 82 ساله و سابق فیفا از سوی رئیس جمهور روسیه برای تماشای بازی های جهانی 2018 به این کشور دعوت شده است. سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا که سه سال پیش به خاطر افشای فساد گسترده اش در این سازمان، برای 6 سال از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال محروم شد، از سوی ولادیمیر پوتین برای سفر به روسیه و تماشای بازی های جام جهانی 2018 دعوت شده است. بلاتر 17 سال ریاست فیفا را برعهده داشت.