آرشیو پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۲۸
ورزش
۱۶

همه متوجه اهمیت بازی با مراکش شده اند

جهانبخش: منتظر هواداران هستیم

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم به روسیه؛ بازیکنان تیم ملی شب گذشته مسکو را ترک کردند و راهی شهر سنت پترزبورگ شدند تا برای بازی با مراکش آماده شوند. شب گذشته و تحت تاثیر تدابیر شدید امنیتی، ایران مسکو را ترک کرد.

اتوبوس حامل بازیکنان ایران تا پای پرواز رفت و سپس بازیکنان سوار هواپیما شدند و رفتند. از امروز بی شک مقابل هتل ایران در شهر سنت پترزبورگ شاهد تجمع هواداران خواهیم بود. طرفداران ایرانی تا دیشب منتظر ایران بودند و حتی در فرودگاه سنت پترزبورگ حضور داشتند و تیم ملی را تشویق می کردند. علیرضا جهانبخش که این روزها مثل دیگر بازیکنان فقط سرش به تمرینات است و از دنیای بیرون خبری ندارد، می گوید: «ما منتظر دیدن هواداران در ورزشگاه سنت پترزبورگ هستیم. حضور آنها به ما انرژی و روحیه می دهد.

امیدواریم روز جمعه بیشتر سکوها ایرانی باشد. البته مطمئن هستیم که انشالله این اتفاق می افتد. مراکش هم تیم پرطرفداری است ولی ما هم طرفداران کمی نداریم. خیلی از ایرانی ها از نقاط مختلف دنیا می آیند.» او درباره دیدار با مراکش هم توضیح می دهد: «دیگر همه متوجه اهمیت این مسابقه شده اند. مراکش جدی ترین رقیب ماست. این بازی تکلیف ما را برای ادامه رقابت های جام جهانی مشخص می کند. البته اگر به نتیجه دلخواهمان نرسیم، دلیل نمی شود انگیزه و روحیه خود را از دست بدهیم.»