آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۳۱
سیاست
۲
احزاب

مهدی کروبی به اختلافات پایان داد

مهر تایید دبیرکل محصور بر قائم مقامی الیاس حضرتی

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی طی نامه ای بر قائم مقامی الیاس حضرتی مهر تایید زد. وی در این نامه با اشاره به امضای اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی الیاس حضرتی را به مدت دو سال به عنوان قائم مقام این حزب تایید و از زحمات منتجب نیا تقدیر کرد. تغییرات تشکیلاتی در حزب اعتماد ملی در حالی به تایید دبیرکل محصور این حزب رسید که جلسه شورای مرکزی با حضور 33 عضو شورای مرکزی این حزب برای انتخاب قائم مقام، سخنگو و روسای دفاتر برگزار شده بود.

مهدی کروبی در تایید آرای جلسه اخیر شورای مرکزی نوشت:

برادر ارجمند جناب آقای الیاس حضرتی

باسلام

پیرو نامه مورخ 12/3/1397 و تفویض وظایف و اختیارات دبیرکل به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که حسب تبصره 3 ماده 19 و تبصره 2 ماده 18 اساسنامه مصوب (3/4/1385) به عمل آمده، با قرائت سلسله گزارشات دوره تصدی ریاست بر شورای اجرایی و عملکرد آن شورا و نحوه شکل گیری و اتفاقات کنگره دوم حزب (4/3/1397) و ملاحظه گزارش و مستندات تفصیلی نشست قانونی و رسمی (15/4/1397) شورای مرکزی که همراه صورت مجلس با امضای 33 عضو شورای مرکزی به دبیرکل تقدیم گردید که به موجب آن را رای قاطع 30 عضو صلاحیت دار به قائم مقامی حزب انتخاب شده اید. بدین وسیله جنابعالی را که همراهان خوب و با وفای اینجانب در دوره های عدیده قانونگذاری و از موسسان حزب بوده اید، در اجرای بند 7 ماده 19 اساسنامه برای مدت دو سال از تاریخ 15/4/97 به عنوان قائم مقام حزب اعتماد ملی منصوب می نمایم.

لازم می دانم از زحمات برادر ارزشمند و عزیزم جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رسول منتجب نیا که از بدو تاسیس حزب همراهم بوده و با مشقت و زحمت بار امانت را در غیاب اجباری ام به دوش کشیده اند، تشکر و سپاس خود را اعلام دارم. از همکاران خوبم اعضای شورای مرکزی انتظار می رود که با شرکت فعال در نشست های شورای مرکزی، دفاتر، کمیته ها، شاخه ها و انجام سفرهای استانی با مدیریت جدید همراهی فکری و عملی نمایند. امید است با همدلی کلیه اعضا در سراسر کشور و با اجرای فرامین تشکیلاتی، افق و چشم انداز های معطل مانده حزب، مطابق با اساسنامه، مرامنامه و اجرای آیین نامه های مصوب احیا و اجرا شود.

مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی