آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۳۱۹۱
حوادث
۱۱

معمای جسدی در کانال آب

شرق: کشف جسد مجهول الهویه در حوالی زمین های کشاورزی اتوبان محلاتی، رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان را در دستور کار بازپرس جنایی تهران قرار داد.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 18:20 روز دوشنبه گذشته (18 تیر) ماموران کلانتری 132 نبرد از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ در جریان کشف جسد مردی در حاشیه یکی از زمین های کشاورزی قرار گرفتند. به این ترتیب گروهی از ماموران در محل کشف جسد حضور یافتند و ضمن حفظ صحنه جرم، تحقیقات اولیه را آغاز کردند. این در حالی بود که در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز موضوع کشف جسد مردی حدودا 30 ساله را که اوراق هویتی به همراه نداشت اعلام کردند.

بازپرس جنایی و تیم صحنه جرم پلیس آگاهی و پزشکی قانونی پس از حضور در محل با جسدی روبه رو شدند که در کانال آبی در حوالی یکی از زمین های کشاورزی در اتوبان شهید محلاتی مسیر شرق، خیابان شاه آبادی، خیابان کوثر افتاده بود.

تحقیقات ماموران کلانتری حاکی از آن بود که جسد توسط رهگذران پیدا شده و یکی از آنها موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

تیم جنایی در آغاز تحقیقات و پس از تن پیمایی جسد خون آلود مرد جوان متوجه شد 9 ضربه چاقو به قفسه سینه و چندین ضربه چاقو به پهلوی این فرد وارد شده است. همچنین خالکوبی های متعددی روی بدن مقتول دیده شد.

در ادامه تحقیقات، کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه اولیه اعلام کردند حدود سه ساعت از مرگ مقتول می گذرد و این در حالی بود که کارآگاهان با توجه به اینکه آثاری از درگیری در آن حوالی دیده نمی شد، احتمال دادند که مقتول در مکان دیگری به قتل رسیده و پس از آن جسد به محل کشف جسد انتقال یافته است.

با پایان تحقیقات مقدماتی که معمولا در محل کشف جسد انجام می شود، با دستور بازپرس امور جنایی تهران، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد تا تحقیقات درباره این پرونده ادامه یابد.