آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۹
شهرستان ها
۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان: مردم در مصرف برق صرف جویی کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آغاز خاموشی های برنامه ریزی شده در استان بر اثر عدم صرفه جویی مشترکین خبر داد و گفت: این خاموشی ها احتمالا تا 25 مرداد ادامه دارد.

کرمانشاه- خبرنگار کیهان: علیمراد مرادی مجد در نشست خبری گفت: میزان خاموشی در داخل شهر یک ساعت و برای خارج از شهر دو ساعت در نظر گرفته شده و در تمام شهرها و روستاها اعمال می شود.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم تا حد امکان خاموشی ها برای یک منطقه تکرار نشود.

وی دلیل این خاموشی را کمبود برق دانست و با بیان اینکه اعمال این خاموشی ها به لحظه به ما اعلام می شود، گفت: از همین رو امکان اینکه از قبل به مردم اطلاع رسانی کنیم وجود ندارد.

مرادی مجد در ادامه از برق دار شدن تمام روستاهای بالای 10 خانوار استان کرمانشاه خبر داد و گفت: 50 روستای استان به دلیل صعب العبور بودن مجهز به پنل های خورشیدی برای تولید برق هستند.

وی در ادامه گفت: تمام روستاها و شهرهای استان صد درصد دارای برق است، فقط 26 روستای خالی از سکنه یا کمتر از 2 یا سه خانوار فصلی برق ندارند و برق دار شدن آنها توجیهی ندارند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق تمام تلاش خود را خواهد کرد تا برق مناطق زلزله زده قطع نشود از مردم مناطق آسیب دیده از زلزله خواست در مصرف برق نهایت صرفه جویی و مدیریت را داشته باشند.