آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۹
شهرستان ها
۷

فرماندار اعلام کرد

نوسازی 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی بناب

فرماندار بناب گفت: بیش از 50 درصد واحدهای مسکونی در روستاهای شهرستان بناب بهسازی و نوسازی شده اند.

بناب- خبرنگار کیهان: امین رفیعی اظهار کرد: توجه به معماری سنتی در روستاها، اشتغال و مهاجرت معکوس، انجام کارهای عمرانی، افزایش درآمدزایی در روستاها و... از جمله مسائلی است که باید مورد توجه دهیاران در روستاها قرار گیرند.

وی با بیان اینکه دهیار به عنوان مدیر یک روستا در صف اول ارتباط بین مردم و مسئولان بوده و این از اهمیت جایگاه دهیاری هاست؛ افزود: باید از این جایگاه برای خدمت به روستائیان استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به منابع مالی محدود دولت تصریح کرد: علیرغم کمبود اعتبارات دولت برای انجام زیرساخت های روستایی محدودیت اعتباری ندارد!

به گفته رفیعی، دهیاران نبض مدیریت در روستاها هستند که باید با مدیریت اجرایی بالای خود در افزایش توانمندی های روستا و شناساندن آن به جامعه تلاش کنند.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تعامل شوراها و دهیاران با مردم و مسئولان اذعان کرد: تفرقه و اختلاف و تشتت آراء خواست دشمنان است و باید در راستای تحقق وحدت و همدلی در روستاها گام برداریم.

فرماندار بناب تصریح کرد: در سطح شهرستان بناب به ارزش 340 میلیارد ریال طرح و پروژه جهت اجرا در سطح روستاهای شهرستان در کمیته روستایی تصویب و به استان معرفی شده است و از افراد علاقه مند دعوت می شود در سطح روستاها سرمایه گذاری کنند و دولت نیز خود را موظف و مکلف می داند که از سرمایه گذاران حمایت کند.