آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۹
ورزش
۱۷

استقلال نتوانست ابراهیمی را زوری نگه دارد

قرارداد 5 میلیاردی امید با الاهلی

امید ابراهیمی که هواداران لقب فرمانده را به او داده بودند، پس از انتقال به الاهلی قطر، حالا از نظر آنها سرباز هم نیست! این بازیکن پس از یک هفته مذاکره با الاهلی قطر، سرانجام قرارداد خود را امضا کرد تا یک سال آینده را برای این باشگاه توپ بزند.

پس از این اتفاق بلافاصله هواداران به پیج امید ابراهیمی حمله کردند و علیه او موضع گرفتند. این توهین ها در فضای مجازی زیاد بود اما ابراهیمی تصمیم گرفته سکوت کند و چیزی نگوید. در همین حال رضا افتخاری مدیرعامل استقلال هم به جدایی امید ابراهیمی واکنش نشان داد: «نمی توانیم که بازیکن را به زور بیاوریم و با او قرارداد ببندیم؛ دو هفته است با ایشان تماس می گیریم که هیچ کدام از تلفن های ما را جواب نداد. از طریق آقای خسرو حیدری به ایشان پیام دادیم ولی باز هم با ما تماس نگرفت، تا این که یکی، دو روز قبل متوجه شدیم به قطر رفته و در حال مذاکره با یک باشگاه است.» او ادامه داد: «آقای امید ابراهیمی زحمات زیادی برای استقلال کشیده و اواخر فوتبال اش است و می خواهد در تیمی برود که پول بیشتری بگیرد؛ البته نیامد به ما بگوید که چقدر می خواهیم و اصلا مذاکره ای نکرد. شاید ما همان پول را به ایشان می دادیم. قطر چنین پول هایی به بازیکنان ایرانی نمی دهد؛ چه کسی تا حالا یک میلیون دلار گرفته است؟»

این سخنان واکنش افتخاری به شایعه توافق یک میلیون دلاری ابراهیمی با باشگاه الاهلی بود که باید آن را رد کرد. ظاهرا رقم قرارداد امید با این باشگاه چیزی حدود 5 میلیارد تومان برای یک فصل است و طبیعتا اگر ابراهیمی به استقلال هم می گفت، استقلال نمی توانست این رقم را پرداخت کند.