آرشیو چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۴۹
صفحه آخر
۲۰
خبرچین

دلم می خواد نخونم!

در این اوضاع و احوال که بازار ثانویه ارز هم راه افتاد، اما کاهش قیمت دلار آن قدرها نبود که برخی پیش بینی می کردند، شرایط کشور در موقعیت قهرمان فیلم «دلم می خواد» قرار گرفته و شاید برای همین است که هشتگ های مرتبط با موضوع «حرکات موزون» حسابی داغ شده است. مسکن هنوز روی خط گرانی است، خودرو هم دارد همچنان افزایش قیمت می دهد، ارز و طلا هم با وجود کاهش جزئی قیمت، همچنان کمیاب به شمار می روند. در چنین شرایطی شما دلتون می خواد چی کار کنید؟

استعفا داده، استعفا نداده؛ حرف و حدیث ها درباره تغییرات در کابینه زیاد است. یک دسته رسانه ها می گویند که فلان وزیر و معاون می روند، دسته دیگر نظر می دهند که نه، آن یکی وزیر و آن یکی معاون قرار است تغییر کنند. خلاصه نگرانیم در میانه این کشاکش های مدیریتی، بلایی سر اعضای کابینه بیاید!

گویا برخی خوانندگان به خاطر اوضاع معیشتی مردم گفته اند کنسرت برگزار نمی کنند. این خوانندگان محترم و مردمی که سابقه کنسرت های 200هزار تومانی در کارنامه شان دارند، نگفته اند خب چرا به احترام اوضاع نامناسب اقتصادی مردم، کمی قیمت های کنسرت ها را پایین نمی آورند تا نشانه احترام به مردم و دغدغه مندی معیشتی باشد؟