آرشیو پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۴۱۳۲
ورزش
۱۵

کوتاه از جام جهانی

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه تبریک گفت.

اومتیتی، مدافع تیم ملی فرانسه به عنوان بهترین بازیکن دیدار فرانسه و بلژیک انتخاب شد.

مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک گفت: جزییات بسیار کوچک، سرنوشت مسابقه نیمه نهایی را رقم زد. فرق ما و فرانسه یک توپ مرده بود/ با سومی جام را تمام می کنیم.

دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از صعود تیمش به فینال جام جهانی گفت: این تیم دیگر نباید بازی فینال را از دست دهد.

اومتیتی، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: نمی خواهیم مانند فینال یورو ناکام شویم. این بار دیگر نوبت قهرمانی است. مثل سال 98 قهرمان جام جهانی خواهیم شد. تمام تیم در پیروزی نقش داشتند.

کورتوا، سنگربان تیم ملی فوتبال بلژیک بعد از شکست برابر فرانسه به انتقاد از سبک بازی حریف پرداخت و گفت فرانسه فوتبال بازی نکرد.

دی بروین، بازیکن تاثیرگذار بلژیک تاکید کرد که از عملکرد خود و هم تیمی هایش در دیدار برابر فرانسه راضی است و به همین دلیل احساس پشیمانی ندارد.

کانته، هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه که از پیروزی و صعود به فینال جام جهانی 2018 روسیه بسیار خوشحال بود تاکید کرد تنها به کسب عنوان قهرمانی فکر می کند.

شباهت چهره امباپه به شخصیت کارتونی لاک پشت های نینجا سوژه رسانه ها شده است و از درخشش او تحت عنوان لاک پشت نینجای فرانسه یاد شده است.

رونالدو نازاریو، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل از نیمار، ستاره کنونی سلسائو خواست رفتارش را در زمین تغییر دهد.

هیتسفلد، سرمربی اسبق بایرن مونیخ و بورسیادورتموند معتقد است در جام جهانی روسیه از اوزیل و گون دوغان دو بازیکن ترک تبار در تیم ملی آلمان نباید استفاده می شد.