آرشیو پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۰
سینمای جهان
۱۰

قسمت دوم برای درام پرفروش سیدارت مالهوترا

حضور «یک شرور» تازه روی پرده سینما

تهیه کنندگان درام دلهره آور و خانوادگی «یک شرور»، خبر تولید قسمت دوم آن را اعلام کردند. سیدارت مالهوترا برای دومین بار، نقش اصلی این فیلم پرفروش را به عهده دارد. اکتا کاپور تهیه کننده نسخه اصلی، قسمت دوم را با همکاری شرکت فیلمسازی معتبر و قدیمی دارما پروداکشن تهیه می کند.

کارن جوهر مدیر این شرکت، معرفی کننده مالهوترا به صنعت سینمای هند است. تا اینجای کار مشخص شده که موهیت سوری کارگردان نسخه اصلی، وظیفه کارگردانی قسمت جدید را هم به عهده دارد. با توجه به مرگ کاراکتر محوری زن فیلم در قسمت اول، تهیه کنندگان قسمت دوم در حال انتخاب یک بازیگر زن تازه هستند تا نقش مقابل مالهوترا را در جلوی دوربین بازی کند.

به نوشته سایت بالیوود هنگاما، کار نگارش فیلمنامه فیلم تازه شروع شده و قرار نیست خط اصلی داستان آن، در اختیار رسانه های گروهی قرار گیرد. به این ترتیب، مشخص نیست کاراکتر سیدارت مالهوترا در این داستان با کدام شخصیت منفی و شروری درگیر خواهد شد. اکتا کاپور گفته بعد از آن که فیلمنامه آماده شد، زمان شروع فیلمبرداری و اسامی کامل بازیگران فیلم اعلام خواهد شد. اهل فن پیش بینی می کنند کلید فیلمبرداری یک شرور 2، تا زودتر از اواخر سال جاری میلادی زده نشود.

چند ماه قبل، رسانه ها خبر تولید فیلم تازه ای را توسط مالهوترا، اکتا کاپور و موهیت سوری دادند. در آن زمان، پیش بینی شد این فیلم قسمت دوم یک شرور است. اما آنها این موضوع را تکذیب کرده و گفتند در تدارک تولید فیلمی با مضمونی متفاوت از یک شرور هستند. این فیلم یک داستان عاشقانه بود که در یک شهر کوچک اتفاق می افتد. جالب این که، با وجود اعلام رسمی خبر تولید یک شرور 2، هنوز پیشرفتی در کار تولید آن یکی فیلم دیده نشده است!

یک شرور در سال 2014 به روی پرده سینماها رفت. در این فیلم، ریتیش دشموک کاراکتر شرور داستان، اقدام به قتل همسر مالهوترا (با بازی شرادها کاپور) می کند. ادامه داستان، تلاش های مالهوترا برای پیدا کردن قاتل را به تصویر می کشد