آرشیو پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۰
ورزش
۱۶

برانکو: مطمئن باشید برای دربی آماده ایم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد خودش و تیمش برای حضور در دربی سوپرجام، کاملا آماده است.

او که از طریق فضای مجازی به سوالات جام جم پاسخ می داد، گفت: «تمرینات بسیار خوب و مفیدی در کمپ واراژدین پشت سر گذاشتیم. این کمپ می تواند عوامل موفقیت ما را در پی داشته باشد. در این کمپ، چند اتفاق خیلی خوب برای مان رخ داد، مثلا این که بازیکنان از لحاظ بار روانی، به وضعیت مطلوبی رسیدند و با توجه به بدنسازی سختی که داشتند، می توانند بهترین بهره را در طول فصل داشته باشند. همچنین بازیکنان مصدوم مان مثل شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی نیز به تمرینات برگشتند و با قدرت زیادی تمرین را ادامه می دهند. ما برای آن که به هماهنگی کاملی هم برسیم، بازی های تدارکاتی مفیدی داشتیم و فکر می کنم از هر لحاظ آماده بازگشت به لیگ هستیم.»

برانکو با اشاره به سوپرجام پیش روی تیمش، افزود: «بازی با استقلال در هر تورنمنتی می تواند برای من و بازیکنانم جالب باشد. استقلال و پرسپولیس افتخارات فوتبال ایران هستند که تقابل شان مثل برخورد تیم های بزرگ در سراسر جهان، جذابیت های بزرگی در پی دارد. ما هم می خواهیم از این فرصت برای نشان دادن انگیزه ها و هیجان های مان استفاده کنیم و یک تیم آماده را به مصاف استقلال بفرستیم. با این کار، مردم هم از فوتبال لذت می برند. مطمئن باشید برای دربی در سوپرجام کاملا آماده ایم و می خواهیم با کسب پیروزی در این بازی، با روحیه ای خوب به لیگ برتر برگردیم.»

آخرین سوال ما از برانکو در مورد جذب بازیکنان جدید توسط باشگاه بود که گفت: «از این اتفاق رضایت دارم. گرشاسبی و همکارانش برای این که تیم پرقدرتی در فصل آینده داشته باشیم، تلاش های گسترده ای انجام دادند و ما به اکثر خواسته های مان در فصل نقل و انتقالات رسیدیم. بدون شک در نیم فصل دوم، تیم بهتری خواهیم داشت اما در نیم فصل اول، کارمان کمی سخت است و انتظار دارم بازیکنانم بتوانند با همین شرایط خوبی که در اردو سپری کردند، در نیم فصل اول به اندازه کافی امتیاز بگیرند.»