آرشیو پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷، شماره ۳۱۹۸
روزنامه فردا
۱۶
میدون و سوفیا

دستگیری حروف الفبا

پوریا عالمی

از دیروز که «شرق» گزارشی منتشر کرده که چه کسانی در موسسه ثامن الحجج تخورپخور کرده اند، ما گرفتار شدیم. چرا؟

چون اول اینکه: همه اسم ها مخفف است؛ مثلا پوریا عالمی را نوشته اند پ. ع که می تواند پوریا عالمی نباشد و پشمک عباسی باشد. مردم هم هی با ما تماس می گیرند که آقا این «م. ص» که زدید اسم همسر من است؟ مریم صاف وپوست کنده؟ یعنی دو میلیارد تومان مریم صاف وپوست کنده گرفته و نیاورده خانه سر سفره؟ بعد ما زیر خط فقر زندگی می کنیم. خوشبختانه وقتی آفتابه دزد یا کسی را دستگیر می کنند که خالکوبی دارد، این شائبه پیش نمی آید، چون طرف را تا نافش نشان می دهند؛ مثلا تلویزیون این همه اراذل واوباش نشان داده، هیشکی تا حالا زنگ نزده بگوید: الو... پوریا؟ تو زورگیری کردی توی نظام آباد؟ تو را گرفته اند و تلویزیون دارد نشان می دهد؟ یا همین هفته پیش که مائده هژبری را تلویزیون نشان داد، هیچ کس زنگ نزد به ما و بگوید: پوریا؟ تو می رقصی؟ تو داری توی تلویزیون گریه می کنی که دیگر قر ندهی؟ می بینید. اما وقتی مسئله پرونده های اقتصادی هست، بین مردم دعوا می شود، چون یک مشت اسم مخفف منتشر می شود و آدم هی اسم ها را نگاه می کند و به اطرافیانش شک می کند. یا توی گزارش گفته شده دو مجری به نام های

«م. م» و «ا. ع» چه کسانی هستند یکی، دو، سه میلیارد دلار ثامن الحجج بهشان پول داده؟ بعد ما زنگ زدیم تلویزیون و گفتیم: ببخشید من دنبال م. م می گردم. شما م. م دارید؟ که طرف گفت: بی تربیت و گوشی را قطع کرد. بعد دوباره زنگ زدیم و گفتیم: می توانم با یکی از مجری ها صحبت کنم؟

خانمه گفت: با کی؟

گفتم: با ااااا ع.

که خانمه گفت: بی تربیت چرا صدای آروغ درمی آوری؟

و باز گوشی را قطع کرد.

پس نتیجه می گیریم اگر کسی برقصد، باید تا فیهاخالدونش را منتشر کنیم، اما اگر کسی خوش رقصی کند اوکی است.

جمع بندی

سوفیا... عشقم... من، میدون دوم، قول می دهم بروم زورگیری کنم که تلویزیون کامل نشانم بدهد، نه اینکه بروم اختلاس کنم یا با یکی ببندم که تلویزیون اسم مخفف «م. د» را منتشر کند و هرچی م. د در ایران هست را دچار دردسر کند.

عاشق م. د تو؛ میدون دوم