آرشیو چهار‌شنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۳
ورزش
۴

نقل و انتقالات

نساجی، مشتری دیپورتی های استقلال

علی قربانی و جابر انصاری قطعا جایی در استقلال فصل جدید ندارند و حالا که شفر تبریزی را گرفته و به احتمال زیاد، گرو هم استقلالی می شود دو مهاجم سابق استقلال باید به دنبال تیم جدیدی باشند. فعلا که از اولین مشتری قطعی آنها رونمایی شده و باشگاه نساجی مذاکراتی با این دو نفر داشته تا یکی از آنها را به قائمشهر ببرد. شاید مازندرانی بودن قربانی باعث شود او شانس بیشتری برای بازی در نساجی داشته باشد. درباره جابر انصاری هم بد نیست به این نکته اشاره کنیم که شایعه شده تراکتورسازی هم او را می خواهد و باید دید تکلیف این دو بازیکن چه خواهد شد.

استقلال- اتوئو؛ تکذیب شد

به گزارش وب سایت نود، چند روزی است که خبرهایی مبنی بر آمدن ساموئل اتوئو مهاجم اسبق باشگاه بارسلونا که چند سالی است در ترکیه بازی می کند، به فوتبال ایران شنیده می شود. ابتدا نام تراکتورسازی تبریز برای پیوستن این مهاجم کامرونی به این تیم مطرح بود و دیروز هم برخی رسانه ها از حضور اتوئو در باشگاه استقلال تهران خبر دادند. در همین راستا علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال به سایت نود گفت: اصلا چنین چیزی مطرح نشده و ما این بازیکن را نمی خواهیم.

عابدینی در صنعت نفت

فردین عابدینی، مدافع پیشین تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز با تائید نهایی پائولو سرجیو رسما به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست. عابدینی طی روزهای گذشته در تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت حاضر شده بود و در نهایت مورد تایید سرمربی این تیم قرار گرفت.